fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב משה קורקוס מונה ליו"ר המועצה הדתית בנהריה

משה קורקוס צילום יח"צ
משה קורקוס צילום יח"צ

סגן ראש עיריית נהריה לשעבר הרב משה קורקוס מונה על ידי ועדה ממונה  ליו"ר המועצה הדתית בנהריה. קורקוס, בן 65, נשוי לאסתר אב לשמונה ילדים וסבא לנכדים, החליף את היו"ר היוצא מרדכי וקנין שכיהן מעל 22 שנה בתפקידו.

קורקוס  נבחר בסיעת ש"ס עחבר מועצת העיר בשנת 2008 ומונה לסגנו של ראש העירייה ז'קי סבג למשך ארבע שנים.  בבחירות 2013 התמודד ברשימה עצמאית אך לא עבר את אחוז החסימה. בתפקידו  הוא החל את פעילותו הפוליטית בשנת 2003 והוביל  בסיוע למשפחות אבלות בעיר והקים מערך שירות יוצא דופן שכיום מיושם במרבית עיריות ברחבי הארץ.

"כבר חמש שנים שאני לא עוסק בפוליטיקה", מסברי היום (רביעי) קורקוס, "נכנסתי  למועצה הדתית מתוך רצון לשפר ולייעל את שירותי הדת לכל תושבי העיר.  זו עבודה שאני עושה בהתנדבות במשך שנים  ומעורה בבתי הכנסת. אני מתכוון לקחת צעד אחד קדימה את המועצה הדתית . דבר ראשון  אחרי לא מעט סכסוכים פנימיים הכנסתי שקט וגרמתי לאיחוד בין העובדים, בעיקר לשלום בין כל העובדים".

משה קורקוס  צילום יח"צ
משה קורקוס צילום יח"צ

קורקוס עדיין נמצא בשלב ההיכרות עם העובדים. "המועצה הדתית מתפקדת וחשובה מאד לקהילה. בראש ובראשונה אפעל למצוא מנהל למחלקת הכשרות. לצערי לא ניתן לצאת למכרז כיוון שזו שנת בחירות, על אף החוק ביקשתי  מהיועץ המשפטי שיבדוק את הנסיבות. אני מאד רוצה אישיות רצינית לכשרות, שנוכל לטפל בזה. במקביל קיבלתי המון תלונות מתושבים על הזנחה  בית העלמין הישן בנהריה, יזמתי ניקיון עם חברה חיצונית וגם צוות עובדי בית עלמין ניקו במשך ארבעה ימים את המקום.  המטרה היא לשפר את השירות למען תושבי נהריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות