fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה הבנייה בפרויקט הילת מסריק

זהו קומפלקס יוקרתי המציע קוטג'ים מפוארים של חמישה חדרים מרווחים בסטנדרט בנייה גבוה ביותר. הדייר מקבל את הדירה מושלמת ללא כל צורך בשדרוגים נוספים
הילת מסריק
הילת מסריק (הדמית מחשב)

בפאותיה של מושבת רסקו בנהריה, ברחוב שקט ואיכותי, הנמצא במרחק נגיעה מכביש 4 ובמרחק הליכה קצר ממרכזי קניות ועסקים, חינוך ופארקים, ממתינה לכם הזדמנות חד פעמית לרכוש את בית חלומותיכם במתחם רחב ידיים של כ-2 דונם, הנבנה בסגנון ארכיטקטוני אירופי מודרני בחיפוי אבן יוקרתית. מתחם הקומפלקס היוקרתי מציע קוטג'ים מפוארים, של חמישה חדרים מרווחים מאוד עם גינה פרטית, חנייה כפולה ומקורה וכן מחסן ענק.

הילת מסריק
הילת מסריק (הדמית מחשב)

עוד מוצע בקומפלקס פנטהאוז מפואר, חמישה חדרים במפלס אחד, עם מרפסת מפנקת וגג ענק. בלובי המפואר מותקנת מצלמה במעגל סגור, ומעלית פרטית מגיעה גם לקומת הגג הצמוד לרווחת דיירי הפנטהאוז. הדירות בקומפלקס מותאמות לצרכים של כל לקוח ולקוח הודות לתכנון ארכיטקטוני מתקדם בעזרת מיטב המומחים והעוסקים בתחום הנדל"ן וכן סטנדרט ואיכות בנייה גבוהים ביותר עם שימת דגש והקפדה על שירות אישי לכל אורך הדרך.

כל דייר מקבל ליווי אישי מהחברה בחשיבה על התא המשפחתי והתנהלותו עם דגש על עיצוב פנים, חומרי בנייה איכותיים והקפדה מוחלטת. בסופו של תהליך הדייר מקבל את המוצר הסופי מושלם ללא כל צורך בשדרוגים נוספים. גולת הכותרת של יזמי הפרויקט – חברת "הילת הצפון בע"מ" בבעלותה של הילה קוסטיקה וחברת "ניב א.א.מ יזמות ונכסים בע"מ" בבעלותו של ניב אלון – הינו זיהוי הפוטנציאל בקרקעות איכותיות ויוקרתיות ההופכים את הנכסים שבבעלותם לפנינות נדל"ן ייחודיות.

את הפרויקט משווקת סוכנות הנדל"ן פנורמה נכסים בנהריה בהנהלת של שי בודנשטיין. ללא עמלת תיווך. הדירות מותאמות לצרכים של כל לקוח ולקוח.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות