fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם מארב של משטרת נהריה חשף פרשית סחר בסמים תמורת סקס בצפון?

עו''ד ראובן מלאך (צילום: יח"צ)
עו''ד ראובן מלאך (צילום: יח"צ)

שני צעירים שנסעו ברכב עוכבו על ידי משטרת התנועה בכניסה לנהריה, לבדיקת רישיונות.  אחת השוטרות הבחינה בסיגריה מגולגלת המונחת על רצפת הרכב שעוררה את חשדה.
השוטרים הורו לנהג ולנוסעת לצאת מהרכב וערכו עליהם, וברכב, חיפוש מדוקדק. בתיקה של הנוסעת נמצאו מספר סיגריות מגולגלות שהכילו גראס, וכן שקית גראס,
וברכב עצמו נמצאו שתי סיגריות נוספות שהכילו גראס.

בחקירתם, הפילו השניים זה על זה את האשם באספקת הסם. הצעירה טענה שאין לה בית,  והיא נסמכת על גברים המכלכלים אותה תמורת יחסי מין.  היא אמרה שהוסכם בינה לבין הצעיר שהוא יביא לה גראס, והיא תגלגל לו את הסיגריות,  "כי הוא אוהב להיות גבר ולא אוהב להתעייף".

עו''ד ראובן מלאך (צילום: יח"צ)
עו"ד ראובן מלאך (צילום: יח"צ)

לדבריה שניהם מעשנים, אך לא מקיימים יחסי מין, אלא שהיא רק מעניקה לו "חום ואהבה".  הצעיר טען לעומתה, שהיא זו שסיפקה את הסם, ושהוא בכלל לא מעשן, ולא קשור לעולם הסמים.  חרף כך, סירב הצעיר לבצע בדיקות דם למציאת שרידי סם בדמו,  וכן סירב לבצע בדיקת פוליגרף בטענה שמצבו הרפואי עלול להכשיל אותו בשתי הבדיקות הללו.

השוטרים חשפו בפני השניים שבבית הקפה בו שהו ועישנו סמים מותקנות מצלמות אבטחה,
וכן חשפו בפני הצעיר את המסרונים שהחליף עם הצעירה, בה הוא מבשר לה שיש לו 'ורד ירוק' בשבילה.
או אז הודה הצעיר שהוא זה שהביא את הסמים, אבל אמר ששימש רק כשליח בין הצעירה לבין בת זוגה.

את הצעיר מייצג עו"ד ראובן מלאך מנהריה. לדברי עו"ד מלאך, הצעיר, הוא נכה בכיסא גלגלים  הסובל מבעיות בריאותיות רבות. "אין מדובר בסוחר סמים או בתפיסת איזו רשת לממכר סמים בסופרמרקט.  בכלל, הגיע הזמן שהמשטרה תפסיק לרדוף אחרי משתמשי מריחואנה, סם קל ולא מסוכן,  שמעולם לא הוכח שהוא מגביר את הסיכוי למעורבות בתאונות דרכים,  ואשר כבר אושר לשימוש ברבות מארצות המערב, כולל במדינות רבות בארה"ב" דברי עו"ד מלאך.

הצעירים שוחררו לחלופת מעצר ומחכים למשפטם בו יואשמו באחזקה, שימוש, סחר בסמים, ונהיגה תחת השפעת סמים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות