fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האיראני סירב להתייצב לקרב, והנציג ממעלות עלה לשלב הבא

אליפות אירופה בקראטה: הקראטיסט הצעיר מיכה גורלובסקי (18) ממעלות, בנהריה הופעת בכורה
שחקני מטה אשר/עכו אחרי הניצחון (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שחקני מטה אשר/עכו אחרי הניצחון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

הקראטיסט הצעיר מיכה גורלובסקי (18) ממעלות, המתאמן במועדון הקראטה קיוקושין בנהריה, רשם הופעת בכורה באליפות אירופה הפתוחה לבוגרים, שהתקיימה בשבדיה. ההגרלה זימנה לגורלובסקי יריב איראני כבר בשלב המוקדמות, אלא שהאיראני בחר שלא להופיע לקרב וגורלובסקי זכה בהעפלה אוטומטית לשלב השני, שם הפסיד ליריב מרוסיה. למרות ההדחה, זכה גורלובסקי לשבחים על הופעתו הראשונה באליפות.

 

המאמן אלכסיי גרשביץ (משמאל) חניכיו באליפות אירופה  (צילום: באדיבות מועדון קיוקושין נהריה)
המאמן אלכסיי גרשביץ (משמאל) חניכיו באליפות אירופה 

 

מאמן הנבחרת הישראלית ויו"ר המשלחת אלכסיי גרשביץ, מספר כי באותו מלון בו שכנו, היו תחילה גם משלחות לבנון והרשות הפלשתינית, אולם ברגע שהן גילו שהמשלחת הישראלית מתאכסנת באותו מלון, הם דרשו להעבירם למלון אחר. גרשביץ: "הספורטאים וראשי המשלחות הערביות, הקפידו מאוד שלא נראה יחד מחשש לתגובות בארצותיהם, אבל חלקם החליפו איתנו כמה מילים בהסתר. באנו לעסוק בספורט, ככה שהפוליטיקה הפנימית והתירוצים שלהם לא כל כך עניינו אותנו".

מיכאל גראשיוק (33) מנהריה, שיצא גם הוא עם המשלחת, עבר בהצלחה את המבחנים לקבלת חגורה שחורה. בימים אלה נמצאים חניכי מועדון הקיוקושין בנהריה, בעיצומם של אימונים והכנות לקראת אליפות ישראל שתתקיים בחודש הבא (11.12) באריאל. המשלחת צפויה לכלול 30 חניכים מנהריה וממעלות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות