fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיל הזהב

איגור קרבקוב (60) מנהריה, זכה ב-4 מדליות (2 מזהב ו-2 מכסף) באליפות אירופה לוותיקים בשחייה
מלך הבריכה. קרבקוב והמדליות צילום: עצמי
מלך הבריכה. קרבקוב והמדליות צילום: עצמי

השחיין הוותיק איגור קרבקוב (60) מנהריה, ממשיך לשבור שיאים ולזכות בתארים. קרבקוב, המשמש גם כמאמן בבית הספר לשחייה דולפין עכו, חזר לאחרונה מאליפות אירופה למאסטרס (ותיקים) שהתקיימה בסלובניה, עם 4 מדליות: 2 זהב ו-2 כסף.

קרבקוב, שהתחרה באליפות בקטגורית גילאי 60-64, זכה במקום הראשון במקצה 50 מ' חתירה כשרשם תוצאה של 27:59 שניות, ובמקום הראשון במקצה 50 מ' גב, עם תוצאה של 32:22 שניות. בנוסף, זכה קרבקוב במקום השני במקצה 50 מ' פרפר עם תוצאה של 28:91 שניות ומקום שני במקצה 100 מ' גב עם זמן של 1:10.47 דקות.

עבור קרבקוב, הזכייה במקום הראשון במקצה חתירה, היתה הישג מיוחד: זו הפעם הראשונה ששחיין זוכה במדליית זהב ב-3 מקצים שונים. קרבקוב, שקודם לכן זכה במדליות זהב במקצה פרפר וגב, השלים כעת זכייה נוספת במקצה החתירה.

מלך הבריכה. קרבקוב והמדליות צילום: עצמי
מלך הבריכה. קרבקוב והמדליות
צילום: עצמי

קרבקוב, נשוי ואב ל-2 ילדים וסב ל-4 נכדים, עלה מרוסיה לישראל לפני 20 שנה ומאז הספיק להשתתף ב-5 אליפויות אירופה וב-2 אליפויות עולם. הוא גם שבר 94 שיאים, זכה ב-112 מדליות אישיות באליפות הארץ בקטגוריות גיל שונות, היה 15 פעמים אלוף המכביה, קטף 5 מדליות באליפויות העולם ו-23 מדליות באליפויות אירופה.

קרבקוב גם אימן בעבר את נבחרות השחייה של רוסיה וקזחסטן.

"אין פה סודות של הצלחה", מעיד קרבקוב, "הספורט עבורי הוא דרך חיים. כל בוקר אני פותח את היום בשחייה בים וגם קצת הליכה וריצה. אני משתדל לשמור על אורח חיים בריא ותזונה נכונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות