fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל הלחימה: אמהות מנהריה הפיקו יום הולדת לילד בן ארבע מהדרום

נועם בן דוד מאשקלון הגיע יחד עם אימו רינת ואחותו תהילה להתארח אצל משפחת מורצקי בנהריה. בשעה אחת אורגנה הפקת יום הולדת עם ליצנית, עוגה של ברזיל והרבה אהבה. רעות בייניש ונועה מורצקי: "אנו מזמינות את כל המשפחות בדרום להגיע ולהתארח אצלנו עם המון אהבה"
זיוית הליצנית חוגגת לנועם מאשקלון
זיוית הליצנית חוגגת לנועם מאשקלון (צילום: עצמי)

יוזמה מבורכת של אמהות מנהריה שנרתמו לארח משפחות מדרום הארץ בצפון ולהפיג קצת את המתח מהמלחמה  וירי הטילים. היום (שלישי) אחר הצהריים הן ארגנו יום הולדת שמחה ומרגשת לנועם בן דוד מאשקלון, בן הארבע שהגיע יחד עם אימו רינת ואחותו תהילה להתארח אצל משפחת מורצקי בנהריה.

על היוזמה אחראית נועה מורצקי יחד עם רעות בייניש. מורצקי הקימה את הפרויקט למען אירוח תושבי הדרום אצל משפחות בנהריה והצפון בצימרים, בתי אירוח וכו'. כמו כן, מורצקי פנתה לעיריית נהריה שנרתמה אף היא ופותחת את שערי הקטקטון, הפארק האתגרי וגלי גליל לתושבי הדרום ללא עלות.

במשפחת בן דוד, יש עוד שני ילדים שנשארו בדרום. האם הגיעה עם ילדיה הקטנים בבוקר לעיר ברכבת, וכששמעה המארחת מורצקי שנועם הקטן חוגג יום הולדת היא  מיד רתמה את כל נותני השירותים: זיוית הליצנית ערכה הפעלה, חלי לוי-לקים ואיפור וסיון ציקוס-עוגות מעוצבות בקרם שהביאה עוגה של ברזיל שנועם ביקש. עם היוודע דבר יום ההולדת התארגנו אמהות בעיר והביאו את ילדיהם לחגיגה של נועם הקטן.

זיוית הליצנית חוגגת לנועם מאשקלון
זיוית הליצנית חוגגת לנועם מאשקלון (צילום: עצמי)
משפחת בן דוד ומארחות בנהריה
משפחת בן דוד והמארחות בנהריה (צילום עצמי)
ערבות הדדית. הפעלות לילדים בהתנדבות
ערבות הדדית. הפעלות לילדים בהתנדבות (צילום: עצמי)

חדשות נהריה 9.7

כל הפרטים על הפרויקט יפורסמו מחר (רביעי) בחדשות נהריה

בייניש ומורצקי: "אנו מזמינות את כל המשפחות בדרום להגיע ולהתארח אצלנו עם המון אהבה משפחות פה מוכנים לארח אתכם אנחנו דואגים להפעלות ופעילויות לילדים ולמבוגרים כל אנשי הצפון שמעוניינים לארח או בעלי עסקים שמוכנים לתרום ולפנק את תושבי הדרום", מסכמות השתיים
לפרטים נוספים: 0537002722 או  0508450111

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות