fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז מה קיבלו צעירי נהריה בתמורה לכניסתם לקואליציה של סבג?

יו"ר סיעת צעירי נהריה אור כהן ומספר 2 ברשימה, אורנה שטרקמן, יהיו סגני ראש עיריית נהריה ללא שכר ויכהנו בתפקיד ברוטציה
אור כהן (צילום: תום עזריה)
אור כהן (צילום: תום עזריה)

כפי שפורסם אמש (מוצאי שבת) לראשונה בבלינקר, סיעת צעירי נהריה תחתום בימים הקרובים על הסכם קואליציוני עם ראש העירייה ז'קי סבג.

מה יקבלו הצעירים בתמורה לישיבתם בקואליציה? תוקם ועדה מיוחדת לצעירים, שהיו"ר שלה יהיה יו"ר סיעת הצעירים, אור כהן. נציגי הצעירים יישבו בוועדת התיירות ויכהנו כממלאי מקום היו"ר, ראש העירייה סבג. נציגי הצעירים יישבו בוועדות הכספים, המכרזים והתכנון והבנייה.

אור כהן (צילום: תום עזריה)
אור כהן (צילום: תום עזריה)

חברי הצעירים במועצה, אור כהן ואורנה שטרקמן, יהיו סגני ראש העירייה בתואר (ללא שכר), ברוטציה. כל אחד מהם יכהן בתפקיד במשך שנתיים וחצי. בבחירות למועצת העיר נהריה קיבלו צעירי נהריה שני מנדטים. 100 קולות בלבד הפרידו בינם לבין המנדט השלישי.

לצורך ניהול המו"מ עם ראש העירייה סבג שכרו הצעירים את שירותיו של עו"ד אבי אמר. נציגו של סבג במו"מ עם הצעירים הוא עו"ד אושרי שלוש.

עו"ד אמר מסר בתגובה: "צעירי נהריה באים לעבוד בהתנדבות לרווחת הצעירים, מלאי מוטיבציה וללא מטענים פוליטים. המטרה היא כניסה לקואליציה תוך הצבת יעדים והגשמתם. אנו מקווים כי ההסכם הקואליציוני ייחתם בימים הקרובים".

אורנה שטרקמן (צילום: יעל גולדשמיד)
אורנה שטרקמן (צילום: יעל גולדשמיד)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות