fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אישה הותקפה ע"י חבורת נערים במהלך נסיעה

דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

הנערים הקיפו את רכבה, הלמו על מכסה המנוע, פתחו את הדלתות וקיללו אותה תוך שהם צוחקים ושרים

 

אישה כבת 30 שנהגה ברכבה בשכונת נהריה הירוקה בשעות הערב של יום ראשון האחרון, הותקפה על ידי חבורת נערים. בעודה מבצעת פנייה שמאלה בכיכר הראשית של השכונה. לדברי האישה, שפרסמה פוסט בפייסבוק,  שישה נערים שעמדו בכיכר החלו לרוץ לכיוונה אחוזי טירוף, הקיפו את רכבה, דפקו על מכסה המנוע, פתחו את דלתות הרכב ואת תא המטען, כשהם שרים לעברה ומקללים אותה במשך מספר דקות. האישה, שנבהלה מההתקפה, עצרה את הרכב בעודה מחפשת את הטלפון הנייד על מנת להתקשר למשטרה.

בפוסט שהעלתה כתבה, בין היתר: "אין לי מושג אם נשלחה ניידת סיור, כפי שנאמר לי, בניסיון לאתר את חבורת הליצנים שחיפשו להם קרבן להשתעשע בו לפני פורים. אין לי מושג אם הייתי מופע הבידור הראשון שלהם לאותו ערב או שהיו עוד קרבנות שזכו למחוות האימה הזו."

לטענתה, אנשים שעברו בסמוך לכיכר שבו התרחשה התקרית, צפו במתרחש ולא סייעו לה: " מוקדש לאדון שטייל בזמן הזה עם הכלבים שלו והביט מהצד..לא ציפיתי שתסתכן בשבילי ותצא מול שישה מופרעים, אבל אם כבר עצרת להסתכל.. היה נחמד אם היית מפגין קצת חום ישראלי ושואל לפחות אם אני בסדר".

עוד הוסיפה:  "אני רוצה להאמין שאותה חבורה לא מייצגת את הנוער והחינוך של נהריה, אחרת תובנה נוספת תהיה לעזוב את העיר לפני שהילדים שלי יגדלו".

הבוקר (שלישי), דיברה האישה עם "בלינקר" וסיפרה על תחושותיה: " ביומיים האחרונים אני חשה רגשות מעורבים של כעס, פחד, עלבון וחוסר אונים. הבנה שאת אף פעם לא מוגנת, גם לא בשכונת המגורים שלך. בתור אימא לילדים, זהו שיעור לשנים הבאות: לדאוג לנתב את הילדים שלי תמיד לדרכים טובות. זאת הייתה חוויה מאוד מטלטלת ולא נעימה אני בטוחה שאותה קבוצת נערים לא מייצגת את דור העתיד ובכל זאת עצוב לי בשבילם שזאת הדרך שלהם להעביר את הזמן. הם יכולים היו לתעל את האנרגיה שהשקיעו בלהפחיד ולשתק אותי לדברים מבורכים, לעזרה לזולת".

למחרת התקרית הגישה האישה תלונה במשטרת נהריה: "אני מצפה מהחוקרים בתחנת נהריה שלא יקלו ראש וישאירו את הטיפול בתלונה שלי בעדיפות אחרונה. שיאתרו את בני הנוער הללו  ויעזרו להם בדרך יצירתית, הן להבין את חומרת המעשה והן לסלול עבורם דרך טובה יותר."

מדוברות מחוז חוף במשטרת ישראל טרם נמסרה תגובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות