fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון 63:64 דרמטי להפועל מעלות על פתח תקווה

ניב זקס לשלשה (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

אחרי 2 הפסדי חוץ רצופים שפתחו את המאבק על הכניסה לפלייאוף העליון, הפועל מעלות רק רצתה להשיג ניצחון ולא היה אכפת לה איך. אתמול (ראשון) הקבוצה של המאמן זיו תבור אירחה את מכבי פ"ת ובסיום דרמה גדולה השיגה ניצחון בשיניים 63:64.

 

אורן בן חמו מנסה לעצור את גרי גנדל (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)
אורן בן חמו מנסה לעצור את גרי גנדל (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

המחצית הראשונה הייתה שקולה והאורחים סיימו את המחצית הראשונה ביתרון 30:32. מעלות התחילה נהדר את המחצית השניה ורשמה שיווין 35:35. פ"ת עם שלשה מהירה חזרה להוביל 35:38 אבל מכאן זאת הייתה הצגת יחיד של ניב זקס שקבר 4 שלשות רצופות בדרך ליתרון 41:47 של מעלות (דקה 25). למרות נסיונות חוזרים של פ"ת להחזיר לעצמה את ההובלה, מעלות ידעה לשמור על ההפרש ולסיים את את הרבע השלישי ביתרון 49:55.

ניב זקס לשלשה (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)
ניב זקס לשלשה (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

 

פ"ת פתחה בסערה את הרבע הרביעי וקבעה שוויון 55:55 (דקה 32). שתי הקבוצות רדפו אחת אחרי השניה, אבל מעלות חזרה להוביל 58:62 (דקה 35). בני אלשיר שהגיע למעלות אחרי סיבוב בלאומית בעונה שעברה, לקח כל ריבאונד אפשרי ועם 5 כדורים בהתקפה חוזרים ב-2 דקות העלה את מעלות ליתרון 60:63 (דקה 37). פ"ת מיד השוותה ל- 63:63, אבל כדור חוזר נוסף בהתקפה של אלשיר העניק לו 2 זריקות מהעונשין, כשאחת צוללת פנימה והשנייה יוצאת החוצה ומעלות ביתרון נקודה 63:64 דקה וחצי לסיום.

בני אלשיר (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)
בני אלשיר (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הסל ומעלות נשארה עם כדור וחצי אחרון 27 שניות לסיום. אורן בן-חמו הוריד שעון וכשנשארו 10 שניות לסיום המשחק שחרר זריקה לשלוש שלא נכנסה ופ"ת השתלטה על הריבאונד ויצאה מהר קדימה. שריקה שנויה במחלוקת של השופטים לחובת מעלות כשנשארו 2.5 שניות לסיום שלחה את פ"ת אל קו העונשין. 120 צופים שהגיעו בקור של 2 מעלות לאגם מונפורט התעוררו ופ"ת לא עמדה בלחץ והחטיאה פעמיים מהקו ומעלות רשמה בסיום ניצחון דחוק 63:64 שמחזיר אותה מסלול הניצחונות.

שמחים במעלות (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "משחקים מהסוג הזה, בטח אחרי מה שעברנו, צריך לדעת לקחת אותם ולא משנה איך. אבל אנחנו בדרך הנכונה".

קלעו למעלות: ניב זקס 23 נק' (5 שלשות), אורן בן-חמו 15 נק' (5 אס'), בני אלשיר 13 נק' (15 כ"ח), עאדל מתא 6 נק', עדי רייפר 5 נק', רז אמיתי 2 נק'.

ליאור לוי (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)
ליאור לוי (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות