fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נא להכיר: מגן גרב לכדורגלנים

3 תלמידים מאורט מעלות: לירון מלמד, אופק אוחנה ויוגב אלמקייס, המציאו פתרון יצירתי עבור כדורגלנים: מגן גרב. מדובר בהתקן מיוחד להכנסת מגן העצם המשתלב בתוך הגרב
(המצאה) פתרון מושלם לכדורגלנים. לירון, אופק ויוגב, מציגים את המצאתם (צילום: עצמי)
(המצאה) פתרון מושלם לכדורגלנים. לירון, אופק ויוגב, מציגים את המצאתם (צילום: עצמי)
(המצאה) פתרון מושלם לכדורגלנים. לירון, אופק ויוגב, מציגים את המצאתם   (צילום: עצמי)
(המצאה) פתרון מושלם לכדורגלנים. לירון, אופק ויוגב, מציגים את המצאתם (צילום: עצמי)

האם נמצא הפתרון לקיבוע מגיני עצם עבור כדורגלנים? אם להסתמך על הרעיון של לירון מלמד, אופק אוחנה ויוגב אלמקייס, תלמידי בית הספר אורט מעלות, הרי שהגיע הפתרון המושלם לבעיית נפילת מגיני העצם במהלך משחק. מדובר בהמצאה חדשה שנקראת מגן גרב. מדובר בגרב רגילה, בעלת כיס פנימי מיוחד המיועד להכנסת מגן העצם.

"כיום, בגרבי כדורגל אין התקן למגן עצם, ובמקרים של נפילה, תיקול, חיכוך או הזעה, הגרב נשמטת ומגן הברך נופל. העיסוק תוך כדי משחק בגרביים ובמגן עצם מוציא את השחקן מריכוז", מסבירים הוגי הרעיון, "המוצר שלנו חוסך את ההתעסקות הזאת ואת הצורך בשימוש בגומיות וסרטי הדבקה והמגן נותר יציב בתוך הגרב".

השלושה גם פיתחו מודל לפיתוח המוצר. בנקודות החוזק הם ציינו שהמוצר קל לייצור, עלותו זולה והוא גורם למגן העצם שלא להישמט בעת משחק.

הרעיון לפיתוח מגן גרב, נולד בתום מחקר שביצעו השלושה בקרב 60 אנשים בגילאי 16 ומעלה, שעוסקים בתחום הספורט. "מרבית האנשים התעניינו במוצר ואמרו שמדובר ברעיון מעולה", מודים השלושה, "הנסיינים גם ציינו כי ירכשו את מגן הגרב במידה ויוצא למכירה".

קהל היעד הוא כמובן כדורגלנים וכשמגן הגרב יוצע בכל המידות ובמגוון צבעים.

הרעיון, שהוצג במסגרת תחרות יזמים צעירים מטעם מרכז פרס לשלום, זכה במקום השני ועורר התעניינות רבה.

"אנחנו חבר'ה צעירים ושאפתנים עם מוטיבציה גבוהה להצליח", אומרים השלושה, "ומאחר שמדובר גם במיזם חדשני שאין כמוהו כיום בשוק, יש לנו תקווה להגיע לחברות ספורט גדולות כמו נייקי, אדידס ופומה, שירכשו מאיתנו את הרעיון וימכרו את המוצר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות