fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות צירפה את יעד גולץ

הנקודות שלו לא הספיקו. יעד גולץ ממכבי כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

הפועל מעלות ניצלה את פגרת בין הסיבובים בליגה הארצית כדי להתארגן מחדש לאחר היוודע הדבר כי גם הרכז אביב למברג סיים את העונה יחד עם בן פריינטה. למברג נפצע במשחק החוץ נגד גבעת שמואל לאחר שסובב את ברכו וקרע את המיניסקוס.

מעלות צירפה את הגארד הותיק יעד גולץ (35) שפתח את העונה במכבי כרמיאל האחרונה בליגה הארצית. גולץ חוזר לקדנציה שניה במעלות לאחר ששיחק בה לפני שתי עונות ועזב אחרי חצי עונה, שבסיומה מעלות עלתה לארצית.

הנקודות שלו לא הספיקו. יעד גולץ ממכבי כרמיאל (צילום: אלכס הובר)
יעד גולץ (צילום: אלכס הובר)

בנוסף לגולץ, מעלות צירפה את הפורוורד נסיב פלאח (33) מתרשיחא והסנטר הצעיר מתן וילהלם (21, 2.05) שפתח את העונה בהפועל עפולה מהלאומית.

בן מסעודה שוחרר מהקבוצה ועבר למכבי כרמיאל.

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "איבדנו שני שחקנים מרכזיים והיינו חייבים לצרף חדשים במקומם. שוק השחקנים דל מאד ובאמת בפינצטה בחרנו את אלו שיכולו לעזור לנו. אני שמחה שיעד חזר אלינו ואני בטוחה שהוא יוסיף לנו הרבה מהניסיון שלו. נסיב ומתן ייתנו לנו מאסה בצבע שהייתה מאד חסרה לנו. אני מקווה שנצליח לעמוד במשימה ולהגיע העונה לפלייאוף".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות