fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המטרה: פלייאוף. הפועל מעלות הקבוצה המפתיעה של העונה

עם תקציב קטן ב-25% וסגל צעיר ברובו, הפועל מעלות (מקום 4) מסתמנת כקבוצה המפתיעה של העונה בליגה ארצית, גם אם לא תסיים בפלייאוף העליון בין 4 הראשונות, דבר אגב שלא מתקבל על הדעת.

בעונתה השנייה בסך הכל בליגה ארצית, מעלות ביססה את עצמה כקבוצת צמרת שבכל שנה תתמודד על העלייה ללאומית. בעונה הראשונה, נבנה סגל נוצץ שאלמלא פציעות של שחקני מפתח ברגעים המכריעים של העונה, אולי הייתה מגיעה לגמר.

"נפלו לנו שחקנים כמו זבובים", אומר קפטן הקבוצה אורן בן חמו, "היינו במקום שלישי או רביעי ולאט לאט התדרדרנו למטה ולא הצלחנו לעצור את ההפסדים. היינו מגיעים למשחקים בלי שחקני ספסל".

אורן בן חמו (צילום: הפועל מעלות)
אורן בן חמו (צילום: הפועל מעלות)

עונה אחרי נבנתה קבוצה חדשה לגמריי וצעירה במיוחד עם המאמן שי מינסטר, שועל ותיק ומנוסה גם בליגה ארצית.

בן חמו: "שי בנה סביב אסף רוטנשטיין וסביבי קבוצה צעירה ולא פראיירית עם שחקנים מוכשרים מאד. מעבר לצד המקצועי, כולנו חברים ואת חלקם גידלנו בעצמו במחלקות הנוער. אין ספק שזה מתבטא על המגרש ובאימונים ואנחנו משחקים אחד בשביל השני".

להשאיר אותך ואת אסף להתמודד לבד עם חבורת צעירים זה קצת לא פייר.

"לשי הייתה פילוספיה סביב בניית הקבוצה וזאת זכותו המלאה. הצטרפו אלינו עכשיו נסיב פלאח ויעד גולץ ואין ספק שזה מוריד לחץ משנינו בזמן המשחק".

אורן בן חמו (צילום: יניב לני)
אורן בן חמו (צילום: יניב לני)

גם השנה מכת הפציעות לא פסחה מעליכם ואיבדתם 2 שחקנים מרכזיים.

"פציעות זה חלק מהמשחק. החוכמה לחזור מהן חזק יותר. אביב למברג ובן פריינטה היו עוגנים משמעותיים ואני מאחל להם החלמה מהירה. יש פה חבורה של שחקנים שיודעים לעשות את העבודה".

מפתיע אותך שבשלב מתקדם של העונה אתם מקום רביעי בתוך הפלייאוף העליון?

"לא. אני חושב שעם קצת יותר ריכוז מול הקבוצות שמתמודדות איתנו ולהן הפסדנו בעצמם, היינו יכולים להיות במצב יותר טוב".

אתה מחפש את העלייה החמישית שלך, היא תגיע העונה?

"אני מאד מקווה, אבל צריכים להיות ריאליים. רמת השרון, נתניה ועכו בנו קבוצות עם תקציבים ושחקנים של ליגת העל ולאומית, יהיה מאד קשה נגדם בפלייאוף".

אז אתה רואה את מעלות מגיעה לפלייאוף.

"בוודאי. זאת הייתה המטרה בתחילת העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות