fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוכבת הבאה

החלום של אלונה אדרי הוא לעמוד על במה בארצות הברית, למסור את המיקרופון לקהל וכולם צורחים את המילים. עד שזה יקרה היא השיקה סינגל ראשון, המלווה בקליפ נועז ביוטיוב

אלונה אדרי נולדה בכלל בארצות הברית אבל יש לה רומן ארוך עם הארץ בכלל והצפון בפרט. היא נולדה באמצע שליחות של הוריה במסגרת הסוכנות היהודית, כבת אמצעית בין אח גדול ואחות קטנה. לישראל היא עלתה בגיל 6, והוריה התמקמו ברמת ישי, שם נכנסה היישר לכיתה ב'. המשפחה עברה למעלות ואחר כך למושב חוסן, שם היא מתגוררת עד היום.

קצת לפני החגים, השיקה אדרי את הסינגל הסולו הראשון שלה והיא מככבת בקליפ נועז במיוחד שרץ ברשת. "אני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי", היא מספרת, "בגיל 4 או 5 הייתי מרכזת את כל המשפחה בסלון וכולם היו צריכים להסתכל עלי רוקדת ושרה".

כילדה מוזיקלית במיוחד, ההמשך במקהלות היה אך טבעי. במהלך התיכון, פרגן לה בית הספר ובכל אירוע, אליו היו מזמינים להקות או זמרים מקצועיים, היו נותנים לה להופיע כהופעת חימום לפני האמן המפורסם.

אביה, איציק אדרי, הוא מנכ"ל רשת המתנ"סים בקרית אתא, כך הכירה את הלהקה הייצוגית של קרית אתא, "קולות". "טסתי עם המשלחת למונטריאול לייצג את ישראל ואת קרית אתא. הקהילה היהודית שם הזמינה אותנו להופיע ביום העצמאות".

אדרי המשיכה לשיר מספר שנים בלהקה, ואז הכיר לה אביה את הקונסרבטוריון העירוני. אדרי החליטה ללמוד שם פיתוח קול והתמידה במשך חמש שנים. אדרי עברה להתגורר בתל אביב ובמקביל התחילה לעבוד כמנהלת אדמיניסטרטיבית בבית השקעות בהרצליה פיתוח.

לפני החגים הושק הסינגל הראשון שלה The master queen of love, שמלווה בקליפ חושפני במיוחד, במהלכו היא מופיעה ללא חולצה, אך איכשהו החזה שלה נסתר. "זה סינגל שיצא בתוך תשעה חודשים מהרגע שכתבתי אותו. השיר עצמו מדבר על בחורה שמרשה לעצמה להתנהג איך שבא לה, גם אם היא תתנהג כמו גבר, היא תתנהג כמו שבא לה וגם אם היא תכיר מישהו ותרצה לקחת את המושכות לידיים היא תעשה את זה בלי לדפוק חשבון. השיר נכתב בעקבות חוויות שעברו עלי במהלך השנים, השפיעו עלי והפכו אותי לבחורה הזו שאני מדברת עליה בקליפ. לא נולדתי ככה, עברתי הרבה בחיים כדי להפוך לבחורה שאני היום".

היא קוראת לעצמה אלונה C. השם המלא שלה הוא אלונה חן אדרי, והיא לקחה את ה-C מהחן ויצרה דמות אחרת. "הרגשתי שהדמות שלי על הבמה היא משהו אחר לגמרי. הייתי חייבת לקרוא לדמות הזו בשם, כי כשמזמינים את אלונה C לבמה מגיעה מישהי אחרת, זו לא אלונה אדרי. כדי להיפתח לקהל במאת האחוזים, הייתי צריכה את ההפרדה הזו. כשקוראים לאלונה C לבמה, אני הופכת לאדם היותר נועז שבי, זה שמסתתר בחיי היומיום. בבוקר אני בעולם העסקים ובלילה אני לובשת שמלה נועזת או מכנסיים צמודים, ומשתנה".

הכתבה המלאה תתפרסם מחר (4.10) בעיתון עכבר פלוס ובעיתון "צפון-1"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות