fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוך מיכאלי: "היהודים בגליל יהפכו למיעוט מבוטל"

סגן ראש עיריית מעלות- תרשיחא לשעבר, ברוך מיכאלי, הודיע כי יתמודד בפריימריז של מפלגת הבית היהודי כנציג הצפון ומזהיר: "הגליל נכבש על ידי מי שאינו יהודי"
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)

"הגליל נכבש על ידי מי שאינו יהודי", אומר סגן ראש עיריית מעלות-תרשיחא לשעבר, ברוך מיכאלי, שהודיע כי יתמודד בפריימריז של מפלגת הבית היהודי כנציג הצפון. לדברי מיכאלי, יש חשש סביר כי ברבות השנים היהודים, שהיום מהווים רק כ-38 אחוז מיושבי הגליל יהפכו למיעוט מבוטל, זאת לאור העובדה כי היהודים לא באים להתיישב בגליל, בעיקר משום התנאים הבלתי סבירים שממשלות ישראל לדורותיהן מעמידות לרשותם.

מיכאלי: "גדלתי בקרית אונו, אולם בחרתי לקשור את חיי בגליל. על כן בחרתי ללמוד בישיבת ההסדר במעלות, ומאז היותי בן 18 אני גר בעיר. הקמתי את משפחתי ביישוב, ומאז שנת 1983 אני מלווה את מעלות והגליל בתפקידים ציבוריים ובעשייה, הן בעבודתי והן כחבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי. אוכל לכתוב בבטחה, כי ייצגתי את ציבור התנועה והתנועה עצמה בגאווה תוך הישגים לא מבוטלים".

לדבריו, לבית היהודי היו הישגים משמעותיים שלא היו כמותם מאז בחירת ההנהגה החדשה שידעה לנכון לקבוע סדרי עדיפות בטיפול בנושאים ממלכתיים. ההישגים נראים לעין ומהווים תעודת כבוד למדינה ובטח לבית היהודי, מתוך ידיעה כי אהבת הארץ והעם הם המכוונים את התפיסה האידאולוגית. מיכאלי: "אני סבור שעל הבית היהודי לתת מענה גם למשבר הדמוגרפי בו נמצאים צפון הארץ והגליל, מתוך חשש כי הגליל עלול, חלילה, להישמט מידינו עקב המגמות הלאומניות של ערביי הגליל הדורשים אוטונומיה תרבותית ולמותר לציין בפניכם שמגמה זו הולכת ומקבלת תאוצה חסרת תקדים העשויה לערער את אחיזתנו בגליל.

"לאור האמור לעיל ומהאמונה לה חונכתי וחובתי לעם ולארץ, ולאחר התייעצות עם משפחתי, חברים לדרך ואישי ציבור בגליל ובצפון הארץ, החלטתי להגיש את מועמדותי להתמודד בבחירות המקדימות לתפקיד של ח"כ מטעם הבית היהודי".

לדברי מיכאלי, בימים אלה הוא שוקד על כתיבת "תוכנית לאומית לחיזוק ההתיישבות היהודית בגליל וצפון הארץ", תוכנית אותה ישאף ליישם כנציג התנועה, ואשר תציע דרכי פעולה לחיזוק הגליל וצפון הארץ, תוך גיוס משרדי הממשלה השונים מחד וראשי הרשויות המקומיות בצפון הארץ והגליל מאידך. מיכאלי: "אני מקווה להשלימה יחד עימכם, בכדי שהיא תהיה חלק אינטגראלי ומחייב במצע המפלגה. לא יכולה להיות ארץ ישראל השלמה מבלי הגליל, והבית היהודי צריכה להיות מהמובילות לחיזוק הגליל וצפון הארץ ולשינוי הדמוגרפי המתבקש בחבל ארץ זה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות