fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסע הקסם של ילדי המכללה לכדורגל לברצלונה

ילדי המכללה לכדורגל חזרו מטורניר כדורגל בינלאומי שהתקיים בברצלונה, שלווה בשלל הפתעות וחוויות. מנהל המכללה אבי גיסברג: "ערכנו מסע מדהים שילווה את הילדים כל חייהם"
המכללה לכדורגל
חוויה. ילדי המכללה באצטדיון הנואו-קמפ, במשחק האליפות של ברצלונה

משלחת של ילדי המכללה לכדורגל בכרמיאל בהנהלת אבי גיסברג, שבה לאחרונה מעוד מסע קסום בברצלונה, שם השתתפה כמדי שנה בטורניר כדורגל בינלאומי, יחד עם קבוצות ממועדוני פאר מכל רחבי אירופה.

במסגרת המסע, זכו ילדי המשלחת לחוויה בלתי נשכחת באצטדיון הרשמי של ברצלונה, הקאמפ_נואו, שם צפו במשחק האליפות של ברצלונה וחגגו בסיום עם האוהדים הקטלונים. בנוסף, הם התארחו במשחק בין קבוצת אספניול לסלטה ויגו.

הילדים גם הוזמנו להיות אורחי כבוד במשחק כדורסל של ברצלונה נגד אנדולו אפס הטורקית, במסגרת היורוליג. לפני פתיחת המשחק, הועלו ילדי כרמיאל לפרקט, זכו להחליק ידיים עם שחקני הקבוצות ובסיום קיבלו חולצה וכובע של ברצלונה.

המסע המסורתי לטורניר הבינלאומי בברצלונה, כלל גם ביקור באתרי התיירות המפורסמים של העיר, סיור מרתק במוזיאון המפואר של המועדון עטור התארים וכניסה למתחם האימונים, אירוח בפנימיית הכדורגל של המועדון בלה מסייה בו צמחו כוכבים הכדורגל הגדולים של המועדון, ביניהם ליונל מסי, צ'אבי, אינייסטה, פיקה ואחרים, ביקור במתחם האימונים של הנציגה השנייה של העיר, אספניול, שכלל אימון שהועבר על ידי צוות המועדון הספרדי, ביקור מהנה בחוף הים בקוסטה בראבה, וכמובן סיורי שופינג במתחמי הקניות המרכזיים.

והיה גם כדורגל. את המשחק הראשון סיימה כרמיאל בתיקו מול אספניול, 2:2 (לכרמיאל כבשו: ליהוד אלחדס וליעד פרץ), ובמשחק השני הפסידה לבאזל השוויצרית, 2:1 (לכרמיאל הבקיע: אופק אוחיון).

מנהל המכללה אבי גיסברג: "היה מסע מדהים ומרגש בן 10 ימים, והחוויות שהילדים עברו  ילוו אותם כל חייהם. עברנו חוויה מדהימה עם ביקור מרגש באחד ממועדוני הפאר הגדולים בעולם, ברצלונה. להיות באצטדיון של ברצלונה במשחק אליפות זו חוויה נדירה שכל חובב כדורגל היה מאחל לעצמו. הילדים במשלחת התנהגו למופת לאורך כל המסע ולהיות שותף למסע כזה, מרגש אותי כל פעם מחדש. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שליווה אותנו, מוטי מרדכי ושרון מלכה, על הכנה מקצועית מעולה ועל כל העזרה במהלך שהותנו בספרד, ולהורי השחקנים, על הפרגון האדיר. ייצגנו את העיר כרמיאל בכבוד רב ואני בהחלט חש גאווה עצומה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות