fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר/עכו נגד מכבי ת"א: הקרב על האליפות מתחיל

צריכים אותם. צבע האוהדים האדום של מטה אשר/עכו צילום: אדריאן הרבשטיין
צריכים אותם. צבע האוהדים האדום של מטה אשר/עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

 

הפועל מילועוף מטה אשר/עכו תפגוש בסדרת גמר אליפות המדינה את מכבי ת"א. הסדרה, הטוב מ-5 משחקים, תחל ביום חמישי הקרוב  (3.5), בהיכל הספורט בנעמן. המשחק השני יערך בת"א ביום שלישי (8.5), והמשחק השלישי בנעמן ביום חמישי (10.5). במידה והסדר תיגרר למשחק רביעי הוא יתקיים בת"א ביום שני (14.5). המשחק החמישי, במידת הצורך, יהיה בנעמן ביום חמישי (17.5).

במטה אשר/עכו מקווים שעד תחילת סדרת הגמר, קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין, יחלים מפציעתו (שבר באצבע).

צריכים אותם. צבע האוהדים האדום של מטה אשר/עכו צילום: אדריאן הרבשטיין
צריכים אותם. צבע האוהדים האדום של מטה אשר/עכו
צילום: אדריאן הרבשטיין

המאמן נועם כץ : "מצפה לנו סדרת גמר קשה מול הקבוצה היחידה שניצחה אותנו העונה. מכבי ת"א השנה היא קבוצה חזקה, עם אופי, קבוצה עיקשת שלא מוותרת, עם סגל שחקנים ברמה גבוהה ועם עומק בספסל. אנחנו מעריכים אותם ואת יכולתם, ולכן נצטרך להגיע למשחקים קשוחים ובשיא יכולתנו. אני צופה שהמשחקים יהיו צמודים ולחוסן המנטאלי יהיה משקל. אני קורא לקהל שלנו להגיע בהמוניו ולדחוף את הקבוצה, כי הקהל הוא פקטור משמעותי מאוד במשחקים כאלה. ההכנה שלנו לא היתה הכי אידיאלית. עד לתחילת הסדרה, יהיו לנו 3 שבועות ללא משחקים והאימונים שלנו מתקיימים בסגל חסר מאוד מאחר ושחקנים רבים נמצאים בנבחרות השונות. זכינו כבר בגביע המדינה ואנחנו רוצים תואר שני, אליפות. הגענו למאני טיים ואני מאוד מקווה שנעשה את זה".   

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות