fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן בהבזק המצלמה

דייב למלמן מקיבוץ ראש הנקרה, מאמן ילדים ונוער לביטחון אישי, הצליח לפתח שיטה, הפוטרת, לדבריו, מגמגמים מגמגום ועל הדרך גם לעצבן לא מעט אנשי מקצוע, החוקרים את התופעה זה שנים. איך הוא עושה את זה? באמצעות מצלמה, והוא משוכנע שזה עובד
דייב למלמן (צילום: אילה לשר-הראל)
דייב למלמן (צילום: אילה לשר-הראל)

לאחרונה הצליח דייב למלמן לעצבן לא מעט אנשים, בעיקר אנשי מקצוע. הוא מצליח כנראה לעצבן עוד כמה, אבל רק בגלל שהוא הצליח לפתח במקרה, שיטה, שעוזרת למגמגמים להפסיק לגמגם.

אנשים חוקרים במשך שנים את התופעה באקדמיה, מנסים להסביר אותה, לנתח אותה, מלווים מגמגמים בקלינאיות תקשורת, ואז מגיע למלמן, חסר השכלה בתחום המחקר והרפואה, וטוען כי במקרה מצא את הדרך לפטור אנשים מגמגום. ואיך? בהבזק מצלמה.

למלמן מתגורר בראש הנקרה עם אשתו ושלושת ילדיו ומאמן ילדים ונוער לביטחון אישי, לשינוי תדמית ותפישה נכונה ובריאה יותר של עצמם. במקצועו הוא בכלל במאי, ומשם הגיע לאימון ולעבודה עם בני נוער. בין לבין, הוא גם מעביר סדנאות והרצאות להורים של בני נוער ולאנשי חינוך שמוכנים להקשיב לו.

המשנה שלו בנושא בני הנוער, ובעיקר בני הנוער בסיכון, היא סדורה ויש לו הרבה מה להגיד בנושא. דרך אגב, הוא אומר: "לדעתי כל בני הנוער היום בסיכון. אני לא צוחק".

למלמן טוען שהנוער הזה, שכולם אומרים עליו שהוא לא הנוער של פעם, הוא דווקא נוער מצוין, ולא רק זה. הוא אף טוען שהוא נוער אפילו טוב יותר מכל דור שהיה פה פעם: "רוב הנוער מצוין. הם ילדים אמיצים, יצירתיים מאוד, אבל כמעט תמיד יש איתם איזשהו קונפליקט, ואז עולה המשפט הזה על הנוער, שהוא לא מה שהיה".

עברו לעיתון צפון-1 כדי לקרא את הסיפור המלא

דייב למלמן (צילום: אילה לשר-הראל)
דייב למלמן (צילום: אילה לשר-הראל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות