fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו לא נשברת

ווינרים. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים את המהפך (צילום: לילך וייס)

לא נשברת, לא נכנעת. הפועל מטה אשר/עכו היתה קרובה לקטוע רצף מדהים של 13 ניצחונות רצופים מאז פתיחת העונה, כשנקלעה פעמיים לפיגור במערכות במשחק החוץ הקשה נגד השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא. אבל חניכיו של המאמן נועם כץ, בדיוק כמו אופיו של המאמן שלהם, לא נשברו, לא נכנעו, נלחמו עד הסוף והשלימו מהפך בדרך לניצחון מספר 14 העונה.

מטה אשר/עכו פתחה לא טוב ונכנעה במערכה הראשונה, 25:18. במערכה השנייה חזרו האדומים לעצמם, ניצחו, 18:25, ואיזנו ל-1:1. המארחים מכפר סבא החזירו לעצמם את היתרון לאחר ניצחון במערכה השלישית, 21:25, אבל מטה אשר/עכו ניצחה במערכה הרביעית, 20:25, והשוותה את מאזן המערכות בפעם השנייה במשחק. המומנטום של מטה אשר/עכו נמשך ונשמר גם במערכה החמישית והמכרעת, והסתיים בניצחון אדום, 10:15, שהשלים מהפך.

ווינרים. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים את המהפך (צילום: לילך וייס)
ווינרים. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים את המהפך (צילום: לילך וייס)

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סטאס נביאדומסקי וקווין פוייר – 19 נק' כ"א, רנאטו דה סילבה – 15 נק', גנדי סוקולוב – 12 נק', אלכס אוסוקין – 10 נק', אקסל ג'ייקובסון – 4 נק'.

המאמן נועם כץ: "הרבה מחמאות מגיעות לכפר סבא שנתנה פייט אדיר. במערכה הראשונה והשלישית לא היינו מספיק מרוכזים, ביצענו טעויות ושילמנו עליהם. אני שמח שבמערכה החמישית גילינו אופי וחזרנו ליכולת הטובה".

במחזור הקרוב תארח מטה אשר/עכו את השלישית בטבלה, מכבי ת"א, אותה תפגוש גם בגמר גביע המדינה שייערך בשבוע לאחר מכן (יום שלישי, 6.3). משחק הליגה בין הקבוצות יערך ביום שלישי (27.2), בשעה 19:00, בהיכל הספורט בנעמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות