fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

12 תוכים נדירים נגנבו סמוך לכרמיאל

תוכים נדירים נגנבו מתושב מג'דל כרום. בפעילות של שוטרי תחנת כרמיאל נמצאו התוכים ששווים 40 אלף שקלים והוחזרו לבעלים
התוכים שנגנבו
התוכים שנגנבו (צילום: דוברות מחוז צפון)

תושב מגד'ל כרום המגדל להנאתו תוכים בביתו, הבחין השבוע כי אחד התוכים  נגנב מביתו. 
ביום  שלישי (ג' ) בשעות הערב התקבלה הודעה  במשטרת כרמיאל מהתושב שחזר בשעות הערב לביתו אחרי יום עבודה  ואז הבחין שאחד הכלובים פתוח והמנעול שבור.התוכים שנגנבו מהכלוב מסוגים: קקדו, אקלקטוס, לורי מסוגים שונים, גאקו, דרארה, קוניוס ראש כחול, רוזילה.

התוכים שנגנבו
התוכים שנגנבו (צילום: דוברות מחוז צפון)

מפרטי המקרה עולה כי אזרח שהתחזה לשוטר עם נשק ואזיקים הגיע לביתו יום לאחר גנבת התוכי ואמר לאשתו כי הגיע לבצע חיפוש בביתם והחרים ארבעה תוכים נוספים. סה"כ גנב 12 תוכים. אביו של המתלונן ביקש מהחשוד צו חיפוש אולם זה נמלט מהמקום.

התוכים בתחנת המשטרה
שווים מוערך ב-40 אלף שקלים. התוכים בתחנת המשטרה. (צילום: דוברות מחוז צפון)

בחקירת משטרת כרמיאל התברר כי ביום הגניבה טילפן אלמוני אל המתלונן. מספר הטלפון ממנו התבצעה השיחה נבדק, האיש זומן לחקירה ונעצר ובחקירתו מסר כי הוא מדריך ירי. בחקירה נוספת של האיש הוא הודה כי גנב את התוכים והוביל את השוטרים למקום מחבואם.

החשוד תושב פקיעין החדשה בן 22, הובא לבית המשפט להארכת מעצרו. התוכים הנדירים בשווי של  40,000 שקלים הוחזרו לבעלים שהודה מאד למשטרה ובכפר הייתה שמחה וצהלה. לצפייה בסרטון לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות