fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רון שני: "אני מבטיח ללמוד ולהשכיל ממבקרי ומתומכיי גם יחד"

ראש המועצה האזורית משגב, רון שני נבחר לקדנציה שנייה. שני קיבל כמעט 60 אחוז מקולות התושבים
רון שני
רון שני (צילום: יח"צ)

ראש המועצה האזורית משגב, רון שני נבחר אמש (שלישי) לקדנציה שניה. שני מתמודדים עמדו מולו: דני פישלר תושב היישוב עצמון ועזמי סוואעד תושב סלאמה. על פי התוצאות נבחר שני ברוב של 60 אחוזים. אחריו פישלר עם 37 אחוזים ואחרון סוואעד שקיבל 7 אחוזים.

רון שני
רון שני (צילום: יח"צ)

למרות מזג האוויר הסוער ששרר ביום הבחירות, אחוזי ההצבעה היו גבוהים. כמעט 60 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה ויותר מעשרת אלפים תושבים ניגשו לקלפיות. הבחירות התנהלו ללא אירועים מיוחדים.
עם היוודע דבר התוצאות הסופיות אמר שני: " ניתנה לי הזדמנות יקרה להמשיך למנף את משגב. אני שמח על התמיכה והאמון אבל לוקח לתשומת ליבי גם את הטענות והבקשות שעלו. מבטיח ללמוד ולהשכיל ממבקרי ומתומכיי גם יחד."
שני הוסיף: "אני מודה לתושבי משגב על האמון שנתנו בי, מודה למאות אנשים שסייעו לי בקמפיין, לרחל אשתי ולמשפחתי היקרה, שתמכו וסייעו לי לאורך כל הדרך. ניתנה לי הזדמנות יקרה להמשיך למנף את משגב. יש שורת יעדים שהצהרתי עליהם וקידום מערכת החינוך בראשם ואני מתחייב לפעול להשגתם. הייתי רוצה שהמעורבות והאכפתיות של התושבים, שהתגברה בזמן הבחירות, יימשכו וינותבו לשיפור משותף של משגב. האכפתיות, היא הבסיס לקהילה בריאה וצומחת. אני שמח על התמיכה והאמון, אבל לוקח לתשומת ליבי גם את הטענות והבקשות שעלו. מבטיח ללמוד ולהשכיל ממבקרי ומתומכיי גם יחד".

הכתבה המלאה ביום שישי בצפון -1 כרמיאל

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות