fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קסם הכלנית לעד

כרמיאל חוגגת 50. נחשף לוגו היובל שילווה את האירועים
עדי אלדר עם לוגו היובל לכרמיאל
עדי אלדר עם לוגו היובל לכרמיאל (צילום: אלכס הובר)

 

עדי אלדר עם לוגו היובל לכרמיאל
עדי אלדר עם לוגו היובל לכרמיאל (צילום: אלכס הובר)

השנה מציינת העיר כרמיאל יובל להיווסדה ויום ראשון השבוע נחשף הלוגו שנבחר ללוות את כרמיאל בשנת היובל. החשיפה התקיימה במסגרת מפגש עיתונאים שהתקיים בלשכת ראש העירייה עדי אלדר. במסגרת זו נפרשה גם תכנית אירועי שנת ה- 50 לכרמיאל.

אלדר: "השנה הגענו לשנת ה- 50 של העיר ואני שמח להגיד שהגענו לשנת ביובל בבריאות טובה .כרמיאל היא עיר שקמה ממש מהסלעים. במשך 50 שנה יצרנו כאן חיים חדשים ואם יש עיר שיכולה לסמל את התהוות המדינה כרמיאל היא הסמל לכך מנהיגי המדינה החליטו על הקמתה של עיר מתוכננת בלב בגליל ואין ספק כי כרמיאל היא עיר לתפארת מדינת ישראל".

אלדר ציין כי לרגל שנת היובל של כרמיאל נבחרה ועדה לאירועי שנת ה- 30 שבראשה עומד אהרון סולומון. בתחילת עבודת הוועדה התקיימה תחרות לבחירת לוגו היובל. 12 עבודות הוגשו לתחרות שבסופה נבחר הלוגו שהוגש על ידי מרכז פסגה בכרמיאל אשר בוצע על ידי הגרפיקאית רונית סטרולוביץ .

אהרון סולומון : " הצגת הלוגו ואירועי שנת היובל כאן בפני העיתונאים היא יריית הפתיחה של אירועי שנת היובל במהלכה מתוכננים מספר אירועים ובהם: יריד אומני כרמיאל במרכז העירה, טקס יקיר כרמיאל ואזרחי כבוד של כרמיאל, אירועים לוותיקי העיר, תערוכת רחוב- יצירות של תלמידים שתוצגנה לאורך שדרות נשיאי ישראל, סרט וספר. גם העדלאידע והפסטיבל יהיו בסימן 50 שנה לכרמיאל, בקיץ יתקיימו אירועים לבני הנוער שבמרכזן ציון היובל לעיר. עוד בתכנית: צעדת מערכת החינוך, מפגש המחזור הראשון של בית ספר פלמ"ח, אירועי ספורט היובל וכמובן אירוע מרכזי באמפיתיאטרון שייוחד לכרמיאל בת ה- 50". התכנית מתפרשת על כל השנה וכל אירוע יפורסם במועדו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות