fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומס חריג נרשם בדרכים המובילות לכרמיאל

לפי משטרת כרמיאל, מאות כלי רכב הגיעו לחניון מכללת אורט בראודה במטרה מוצהרת לערוך תצוגת כלי רכב משופרים ולאחר מכן מרוץ בלתי חוקי על כביש 85
ההתקהלות בכיכר כרמים בואך חניון בראודה (צילום: גיל דהן)
ההתקהלות בכיכר כרמים בואך חניון בראודה (צילום: גיל דהן)

לאתר בלינקר נודע, כי מזה מספר שעות, נרשם עומס תנועה חריג בדרכים המובילות לעיר כרמיאל ותושבים רבים מתלוננים על כך – מגשר מוטה גור, מכיוון צפון לדרום, הכניסה לעיר מכיכר בראודה וכן בכניסה המערבית מכביש 85 לכוון דרום.

באזורים אלה נמצאים כוחות משטרה מתוגברים ביחידות יס"מ שעצרו מספר רב של כלי רכב שככל הנראה התכוננו לבצע מרוצי כביש בלתי חוקיים. לבלינקר נודע, כי כלי הרכב מוכרים היטב למשטרה.

לפי משטרת כרמיאל, מאות כלי רכב הגיעו לחניון מכללת אורט בראודה במטרה מוצהרת לערוך תצוגת כלי רכב משופרים. מה שנראה היה בתחילה כהתארגנות נורמטיבית, התפתח לתכנית לבצע בהמשך מרוץ על כביש 85.

צילום: גיל דהן, יחיאל רוזן

כתוצאה מכך, בכיכר הכרמים ובגבעת רם נוצרו לחצי תנועה כבדים עקב מספרם הרב של המכוניות והפעילות המשטרתית. העובדה שבעלי כלי הרכב נמלטו מהשוטרים תוך שהם נכנסים עם המכוניות המרעישות לשכונות, יצרה בהלה אצל התושבים.

מפקד משטרת כרמיאל נצ"מ שאול צמח: "זה היה אירוע תעבורתי, הוא הסתיים בשלושה מעוכבים, לטיפול תעבורתי ועצור אחד. למרות כל הפעילות והכוחות לקח זמן עד אשר הצליחה המשטרה לפזר את כל המשתתפים, וגם זה רק לאחר שהוכרזה התקהלות בלתי חוקית. למשטרה היה מידע מוקדם על התכנית לבצע מרוצי מכוניות משופרות על כביש 85 ובעליות לבית ג'אן, ולכן נערכה מבעוד מועד, והמתינה במקום להגעתם. ההתארגנות התבצעה באמצעות הפייסבוק".

צילום: גיל דהן, יחיאל רוזן

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר כתב בעמוד בפייסבוק הרשמי שלו: "התנהגות נהגים מסכנת חיים- לא ניתן שזה יקרה בכרמיאל!. היום נתקלנו בתופעה חסרת תקדים ומסוכנת, כאשר עשרות מכוניות עם צעירים מישובי הסביבה ומישובים ערבים מרוחקים יותר הגיעו לעיר, יצרו מהומה וסיכנו את הנוסעים וההולכים ברגל. אני רואה זאת בחומרה רבה ואני מצפה ממשטרת כרמיאל לנקוט מיידית, בכל האמצעים הנדרשים, על מנת למנוע הישנות מקרים דומים. במקביל אני יוזם מפגש משותף עם ראשי הרשויות של הישובים מהם הגיעו הנהגים, על מנת לבחון את דרכי הפעולה האפשריות, בשיתוף פעולה בין הגורמים השונים. הפעילות המהירה של מנהל מחלקת הביטחון מיכאל גינקר וצוותי השיטור העירוני והפיקוח, בהנחייתה של מ"מ ראש העיר רינה גרינברג הממונה על נושא הביטחון, בשיתוף המשטרה וכוח של היס"מ, וההשתלטות המהירה שלהם על האירוע, מנעה סיכון חיים. לא אתן לסכן את חייהם של תושבי כרמיאל. על המשטרה לפעול ומייד!"

צילום: גיל דהן, יחיאל רוזן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות