fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה עונת המינויים בהיכל התרבות כרמיאל

תושבים מכרמיאל בפרט ומהצפון בכלל, ייהנו מעונה שכבר כונתה כ'עונה המצחיקה ביותר'
ההצגה "מדליה להארי" (צילום: יח"צ)
ההצגה "מדליה להארי" (צילום: יח"צ)

עונת המינויים 2013/14 נפתחה בהיכל התרבות כרמיאל עם ההצגה הראשונה בסדרה "מדליה להארי" של תאטרון בית ליסין בכיכובם של אילן דר, מרים זוהר ודב נבון. את פני הבאים קיבלו בברכה מנכ"ל היכל התרבות אלי שדה, צוות העובדים ודיילות שחילקו גלידות למינויים.

תושבים מכרמיאל בפרט ומהצפון בכלל, ייהנו מעונה שכבר כונתה כ'עונה המצחיקה ביותר' ויזכו לראות את ההצגות כמו: "משאלה אחת ימינה", מחזה על פי ספרו של אשכול נבו, "טירונות בלוז" בכיכובו של תום אבני, "אמא קוראז'" מאת ברטולד ברכט בכיכובה של השחקנית הענקית תיקי דיין, "פרח השכונות" בכיכובם של מאיר סויסה, גיא זוארץ, לירז צ'רכי, שלומי קוריאט ובהשתתפות עשרות שחקנים. קומדיה מוזיקלית על פי השירים של להקת טיפקס וקובי אוז.

בחודש מרס ייהנו המינויים מההצגה של תיאטרון החאן "החולה המדומה", קומדיה קלאסית מצחיקה עד דמעות שכתב מולייר במאה ה-17 ואקטואלית עד היום. לסיום, ההצגה שזכתה לשבחים ונחשבת לאחת ההצגות ה'קופתיות' של כל הזמנים, מחווה למחזאית ענת גוב ז"ל "החברות הכי טובות" של תיאטרון הקאמרי ובית ליסין. בכיכובן של מיה דגן, שרית וינו-אלעד ויעל לבנטל.

מנכ"ל היכל התרבות, אלי שדה אמר בערב פתיחת העונה: "היכל התרבות כרמיאל הוא אחד מסמלי העשייה התרבותית בעיר ומנויי התיאטרון מהווים את חוד החנית. ההצגות שנבחרו השנה באו להעניק חוויה תרבותית ייחודית, המרחיבה את הדעת וממלאת את הלב. אני רוצה להודות לאלפי המנויים שנותנים בנו אמון שנה אחר שנה ולמאות המנויים החדשים שהצטרפו למשפחת היכל התרבות כרמיאל. אנו מתחייבים להמשיך ולתת שרות מכל הלב ולאפשר לכם לקבל חוויה תרבותית שלא ניתן להשיגה בשום מקום אחר".

בנוסף לעונת מינויי התיאטרון, בהיכל התרבות כרמיאל פועלים במרץ רב לצירוף מינויים חדשים לסדרת הקונצרטים, המחול, הצגות הילדים ולמועדון הזמר עם האחים אסנר ואורחים.

ההצגה "מדליה להארי" (צילום: יח"צ)
ההצגה "מדליה להארי" (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות