fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלוש תצא אחת: האם קבוצות הכדורסל בכרמיאל בדרך לאיחוד?

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, מנסה לקדם מהלך שיוביל לאיחוד בין 3 אגודות הכדורסל בעיר: מכבי, עצמה והישגי  
עצמה כרמיאל
ניצחון בית אחרון לעונה. עצמה כרמיאל צילום: אלכס הובר

(ליגה ארצית) הפועל מגדל העמק – מכבי כרמיאל, 76:110

מכבי כרמיאל חתמה את העונה בהפסד חוץ לשלישית בטבלה, הפועל מגדל העמק, וסיימה במקום האחרון בטבלה עם 26 נקודות ומאזן עגום של 4 ניצחונות בלבד מול 18 הפסדים.

מדובר בעונה שנייה ברציפות שמכבי כרמיאל נושרת לליגה א', אלא שבפעם הקודמת זה נגמר בנס ספורטיבי לאחר שכל הקבוצות שהעפילו לליגה הארצית ויתרו על העלייה עקב אילוצים כספיים ומכבי כרמיאל הוחזרה לחיק הליגה הארצית. הפעם, הסיטואציה לא תחזור על עצמה שכן על פי התקנון, קבוצה שנשארה בליגה על בסיס מקום פנוי, לא תוכל ליהנות ממצב דומה בעונה שלאחר מכן.

בקבוצה קיבלו את הירידה ברגשות מעורבים. מצד אחד, התקציב הנמוך הקשה מאוד על הרכבת סגל שחקנים איכותי, ומצד שני, ראשי הקבוצה חשים מספיק מנוסים על מנת להצעיד את הקבוצה כבר בעונה הבאה לעבר חזרה לליגה הארצית.

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, מנסה בימים האחרונים להוביל מהלך של איחוד בין קבוצות הכדורסל בעיר, אך למרות מגעים ושיחות בין הצדדים, אין עדיין הסכמה למהלך מצד ראשי 3 האגודות: מכבי, עצמה והישגי.

(ליגה ב') עצמה כרמיאל – הפועל טמרה, 54:64

במשחק הבית האחרון שלה לעונה הנוכחית, רשמה עצמה כרמיאל ניצחון על הפועל טמרה, שביסס את מקומה בצמרת הגבוהה.

המשחק נפתח במטח שלשות של היו"ר-שחקן שרון זריהן, ובזכות הגנה טובה של רוברט ולרשטיין ושניר אליהו, פתחה עצמה כרמיאל יתרון ברבע הראשון שנגמר ב-8:20. המומנטום של כרמיאל נמשך גם ברבע השני והמחצית הסתיימה ביתרון מקומי, 23:33. גם המחצית השנייה היתה בעדיפות כרמיאלית, והרבע השלישי הסתיים ב-42:52. עם פתיחת הרבע הרביעי גילו האורחים סימני חזרה כשצימקו את הפער ל-6 נקודות בלבד, אך עצמה כרמיאל הגיבה מהר והשכילה לשמור על יתרונה עד לסיום.

לעצמה כרמיאל קלעו: נדב מלקה – 16 נק', שרון זריהן – 15 נק' (5 שלשות), אלי שפיר – 13 נק', שניר אליהו – 8 נק', רוברט ולרשטיין ואברי תם – 6 נק' כ"א.

ביום רביעי התקיימו משחקי המחזור האחרון: מכבי נדב כרמיאל – הפועל משגב, הישגי כרמיאל – הפועל ראש פינה, הפועל אבו סנאן – עצמה כרמיאל.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות