fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי כרמיאל הפסידה לג'ת ותסיים את העונה אחרונה בטבלה

יוסי אסדו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מכבי כרמיאל של המאמן מארק בריסקר קיבלה השבוע מכה כואבת נוספת, כשנוצחה בביתה בידי האחרונה בטבלה הפועל ג'ת 78:71 , שלמעשה נחשבת כקבוצה מפורקת, לאחר שהבעלים והמאמן עזב אותה והיא לא מתאמנת בצורה סדירה.

למעשה גורלה של כרמיאל נחרץ כבר בשבוע שעבר, כשנקבע כי היא תחזור לליגה א' לאחר עונה אחת בארצית והמשחק השבוע היה לפרוטוקול בלבד ולא היווה שום דבר משמעותי עבור שתי הקבוצות.

אם לא דיי בכך, ההפסד לג'ת הוריד את כרמיאל למקום האחרון בטבלה, בו היא גם תסיים את את עונת הבלהות הזאת.

איפה הכבוד של השחקנים?
"זה נראה גרוע. בושה וחרפה", אומר מנכ"ל הקבוצה יוסי אסדו, "אתה נוגע בנקודה מאד חשובה. אני לא כועס בהפסדים, אבל אני כועס על עצמי על כל הסיטואציה הזאת".

למה אתה כועס על עצמך?
"הבאנו שחקנים שחשבנו שהם שחקנים, מכל המינים ומכל הסוגים ושום דבר לא קורה. באה קבוצה עם חמישה שחקני נוער ושלושה שחקנים בוגרים וניצחו אותנו".

כועס על עצמו. יוסי אסדו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
כועס על עצמו. יוסי אסדו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דיברת עם השחקנים אחרי המשחק? איך הם הרגישו?
"אחרי המשחק השחקנים הלכו לאכול מופלטה. קשה להגיד שלא היה אכפת להם וזה לא פייר להגיד את זה, אבל בנאדם שהוא בדיכאון שום דבר לא מעניין אותו".

מה לגבי עונה הבאה? יש כבר תוכניות?
ננסה לבנות קבוצה עם צעירים וכמה ותיקים שייתנו כוח ואני מקווה שיהיה ראש עיר שייתמוך בכדורסל כדי שנוכל להביא שחקנים. זה בלתי אפשרי ככה. שחקן אחד בעכו מקבל שכר בשווי של כל השחקנים שלי. יש לנו 200 אלף שקל עבור כל האגודה. יש הסעות, אישורים, רישומים וזה לא מספיק.

ביום ראשון 15.4 כרמיאל תסיים את העונה במשחק חוץ נגד אליצור גבעת שמואל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות