fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוכנים? הדרבי הגדול של כרמיאל

תפתחו יומן ותרשמו: יום רביעי (6.2), אולם הספורט מתנ"ס מרכז, שעה 20:30, יערך מפגש פסגה בין מוליכת הטבלה, מכבי נדב כרמיאל לסגניתה, עצמה כרמיאל, בעימות ישיר על העלייה לליגה א'. יהיה אש
חזר להציל את הקבוצה. מאמן מכבי כרמיאל רונן בראון צילומים: אדריאן הרבשטיין
חזר להציל את הקבוצה. מאמן מכבי כרמיאל רונן בראון צילומים: אדריאן הרבשטיין

ארצית

מכבי כרמיאל ירדה השבוע למקום האחרון בטבלה, אחרי שרשמה הפסד חמישי רצוף, הפעם בבית, לשנייה בטבלה, הפועל כפר קאסם, 94:88.

הקבוצה התייצבה עם מאמן חדש על הקווים, רונן בראון, שחוזר לקדנציה נוספת בקבוצה, ומחליף את המנהל המקצועי דוד לוי, ששימש כמאמן זמני מאז עזיבתו של המאמן הקודם שי ברוך.

בסיבוב הקודם, הפתיעה מכבי כרמיאל את כפר קאסם, וגם הפעם היא לא היתה רחוקה מניצחון. כרמיאל, שמודעת למצבה בתחתית, פתחה היטב וסיימה את המחצית הראשונה כשהיא בפיגור קל, 46:45. במחצית השנייה, הסגל הקצר שוב היה בעוכריה, בעיקר בדקות הסיום המכריעות.

לכרמיאל קלעו: "אלי שיפטון – 26 נק', קליי אוונס – 14 נק', עומרי אלטיט – 13 נק', דן אביב – 10 נק', שלו חרמון ותום ספיר – 9 נק' כ"א, גל ברוך – 7 נק'.

המנהל המקצועי דוד לוי: "היה לנו משחק טוב מאוד, למרות שלא עמדנו במבחן התוצאה והפסדנו. יש לנו יותר מדי משחקים העונה שאנחנו לא נופלים מהקבוצה היריבה, אבל בגלל סגל שחקנים קצר, אנחנו קורסים בדקות האחרונות. אני מקווה שכעת עם החזרתו של המאמן רונן בראון לקבוצה, יחול השינוי שאנחנו מייחלים לו ונצליח להיחלץ מהמצב שבו אנחנו נמצאים כיום. הליגה הולכת ומתקרבת לשלביה האחרונים, ואנחנו חייבים להתחיל לנצח ולצבור נקודות".

במחזור הקרוב תצא מכבי כרמיאל למשחק חוץ נגד הפועל צפת (יום ראשון, 3.2)

מי הכי טובה בעיר? צמד מאמני מכבי נדב כרמיאל אליפז באלוה ומארק קליינר מול מאמן עצמה כרמיאל, יואב הרשקוביץ'
מי הכי טובה בעיר? צמד מאמני מכבי נדב כרמיאל אליפז באלוה ומארק קליינר מול מאמן עצמה כרמיאל,יואב הרשקוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ליגה ב'

הדהירה של מכבי נדב כרמיאל נעצרה במחזור האחרון כשהקבוצה ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה העונה, אחרי רצף מרשים של 9 ניצחונות רצופים. חבל רק שזה קרה מול יריבה שמתמודדת עמה על העלייה, הפועל ראש פינה, שניצלה את ביתיותה וניצחה, 74:79.

עבור המקומיים, המשחק הזה היה הזדמנות אחרונה להישאר בתמונת העלייה, והם אכן פתחו חזק והובילו בסיום הרבע הראשון, 22:23. היתרון המקומי נשמר גם עד לסיום המחצית הראשונה, 42:45. מכבי נדב כרמיאל פתחה מצוין את המחצית השנייה והצליחה להשלים מהפך ולסיים את הרבע השלישי ביתרון, 55:64. ראש פינה לא ויתרה, והחלה אט אט לנגוס ביתרון של כרמיאל, שסבלה ממכת עבירות שגרמה ל-3 שחקני חמישייה לצאת מוקדם מהמשחק. ראש פינה ניצלה זאת עד תום כדי להשלים מהפך בדרך לניצחון.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: אור לוין – 24 נק', מיתר עזרא – 19 נק', יוסף גדבאן – 12 נק', אורי קויפמן – 7 נק', אורן בימי וגל שלמון – 6 נק' כ"א.

למרות ההפסד, נותרה מכבי נדב כרמיאל בראש הטבלה, אך כל המאבק על כרטיס העלייה היחיד לליגה א', נפתח כעת מחדש.

מי שניצלה את ההפסד היא היריבה העירונית, עצמה כרמיאל, שזכתה בניצחון טכני על הפועל נח'ף (0:20), שלא הגיעה למשחק מולה, והשוותה את מספר נקודותיה למוליכת הטבלה.

מי שממשיכה לאכזב היא הישגי כרמיאל, שספגה הפסד חוץ להפועל עראבה, 53:46, שגם עקפה אותה בטבלה, והורידה את הישגי כרמיאל למקום השישי.

ביום רביעי האחרון, התקיים הדרבי העירוני בין הישגי כרמיאל לעצמה כרמיאל, בעוד מכבי נדב כרמיאל יצאה למשחק חוץ נגד הפועל עראבה (כל המשחקים הסתיימו לאחר סגירת הגיליון).

במחזור הקרוב מצפה לנו מפגש פסגה מסקרן, שתהיה לו השפעה ישירה על המשך מאבק העלייה, בין מוליכת הטבלה, מכבי נדב כרמיאל לסגניתה, עצמה כרמיאל. המשחק יערך ביום רביעי הקרוב (6.2) בשעה 20:30 באולם הספורט במתנ"ס מרכז. איזה דרבי מצפה לנו.

מאמן מכבי נדב כרמיאל אליפז באלוה: "ההפסד לראש פינה לא שינה הרבה, כי עדיין נשארנו במקום הראשון והכל תלוי בנו. במהלך המשחק גם נחשפנו לכמה נקודות חלשות אצלנו ונתקן אותם לקראת הדרבי. ההפסד דווקא הגביר את המוטיבציה שלנו, ואנחנו באים במטרה אחת – לנצח". בקבוצה הוסיפו וציינו, כי הדרבי הוא הזדמנות להוכיח מי הקבוצה הטובה בעיר ומי הקבוצה הראויה לעלייה.

מאמן עצמה כרמיאל יואב הרשקוביץ': "למרות שיתרון הביתיות שלנו, צפוי משחק שקול משחק בין שתי קבוצות מעולות, שהמנצחת בו, תעפיל קרוב לוודאי בסיום העונה לליגה א'. אנחנו מוכנים ודרוכים. ביתנו הוא מבצרנו ואנחנו נחושים לנצח".

חזר להציל את הקבוצה. מאמן מכבי כרמיאל רונן בראון צילומים: אדריאן הרבשטיין
חזר להציל את הקבוצה. מאמן מכבי כרמיאל רונן בראון
צילומים: אדריאן הרבשטיין

במשחק נוסף, תתארח הישגי כרמיאל אצל הפועל סכנין.

צמרת טבלת ליגה ב' (מחזור 11)

מכבי נדב כרמיאל – 19 נק'
עצמה כרמיאל – 19 נק'
הפועל ראש פינה – 18 נק'
הפועל סכנין – 17 נק'
הפועל עראבה – 14 נק'
הישגי אלון כרמיאל – 13 נק'

תחתית טבלת הליגה הארצית (מחזור 12)

7. הפועל מעלות – 17 נק'

8. הפועל נצרת עילית – 17 נק'

9. מכבי חדרה – 17 נק'

10. מכבי קריית ביאליק – 17 נק'

11. בית"ר כפר יונה – 16 נק'

12. מכבי כרמיאל – 16 נק'

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות