fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: מנכ"לית היכל התרבות זומנה לשימוע לפני פיטורים

בשבועות האחרונים התגלעו חילוקי דעות בין המנכ"לית הטרייה אוולין קמחי לבין רינה גרינברג, מ"מ ראש העירייה שהיא גם יו"ר הנהלת ההיכל
אוולין קמחי
חילוקי דיעות עם רינה גריברג. אוולין קמחי (צילום: אלכס הובר)

תזוזות בעירייה? מ"מ ראש העירייה רינה גרינברג זימנה לשימוע לפני פיטורים את מנכ"לית היכל התרבות אוולין קמחי. השימוע אמור היה להתקיים ביום ראשון השבוע, אולם לבקשתה של קמחי, הסכימה גרינברג לדחות אותו בשבועיים.

קמחי מונתה לתפקיד מנכ"לית היכל התרבות לפני כשמונה חודשים לאחר כ-20 שנה בתפקידים שונים בעירייה. בתפקידה האחרון שימשה סגניתה של ענת לנקסנר, ראש מינהל הכספים. שמועות עקשניות במסדרונות העירייה ידעו לספר כי לאחר מספר שנים של עבודה משותפת, התגלעו חילוקי דעות בין השתיים שהעיבו על עבודתן המשותפת.  נראה כי בעירייה הגיעו למסקנה שהפרדה בין השתיים היא הפתרון הרצוי, והצעד הבא היה מינויה של קמחי למנכ"לית היכל התרבות.

אוולין קמחי
חילוקי דעות עם גריברג. אוולין קמחי (צילום: אלכס הובר)

עוד נודע, כי בשמונת החודשים בהם משמשת קמחי בתפקיד מנכ"לית ההיכל, התגלעו בינה לבין יו"ר ההנהלה  מ"מ ראש העירייה רינה גרינברג, חילוקי דעות מקצועיים, הקשורים לתהליך קבלת החלטות ודרכי הניהול. עם זאת, ביום שלישי השבוע נפוצו שמועות כי מסתמן הסדר שישאיר את קמחי בתפקידה. גרינברג אמרה השבוע לאתר בלינקר: "קמחי בחופשה בתשלום. ביקשה לתת לה שבועיים להכין את עצמה לשימוע, לכן הוא נדחה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות