fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: יו"ר אליצור כרמיאל: "לא בטוח שתהיה קבוצה בעונה הבאה"

מאין יבוא עזרו? היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קבוצת הכדורעף של אליצור כרמיאל אומנם חגגה בשבוע שעבר את הישארותה בליגת העל, אך כלל לא בטוח שהיא תמשיך לעונה רביעית.

מאין יבוא עזרו? היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מודאג מהעתיד. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אלכס הובר)

"האמת, עייפתי", מעיד היו"ר המיתולוגי של הקבוצה, יצחק קפלן, "אומנם שמחתי יחד עם כל השחקנים את ההישג בניצחון על מכבי חיפה, אבל כשאני חושב על עתיד המועדון, אני מתמלא עצב. נמאס שכל עונה אנחנו צריכים להתמודד על ההישרדות שלנו בליגת העל. אם לא נצליח לגייס מקורות להגדלת התקציב ולהעמיד קבוצה ראויה, אשקול אם בכלל לפתוח את העונה בליגת העל. השנה, אושר לנו מעיריית כרמיאל תקציב שנתי של 162 אלף שקלים, ומתוכו קיבלנו 126 אלף שקלים. כל הפניות שלי לעירייה לגבי שאר הסכום, לא נענו. בושה גם שקבוצה שמורכבת משחקנים מקומיים מכרמיאל ומייצגת את העיר בליגת העל, אף נציג עירייה לא מטריח את עצמו להגיע למשחק הכי חשוב העונה. אליצור כרמיאל זו גאוות העיר, אבל בשבילי זה כאב ראש, מאחר וכל שנה אני צריך לבנות הכל מחדש. יש פה שחקנים צעירים מוכשרים, אבל בהיעדר השקעה, הם בורחים לקבוצות אחרות שמספקות להם תנאים ושכר טובים יותר. אני גם רוצה לבנות קבוצה שתתמודד בכבוד מול קבוצות אחרות מליגת העל ולא שניסע למשחקים כשהתוצאה ידועה מראש. לא ייתכן גם שאני והבן שלי אלכס, שמאמן את קבוצות הבוגרים, הנוער והנערים, נבצע את כל התפקידים לבד. אני עוסק בענייני הניהול השוטפים בלי עזרה של אף אחד. קשה לי. צריך להקים מערך שלם של צוות מקצועי וניהולי. אני די סקפטי שיהיה שינוי כלשהוא ביחס לספורט בכרמיאל, אבל בכל זאת משאיר פתח של תקווה שאולי משהו ישתנה".

באליצור כרמיאל מקווים כעת שעיריית כרמיאל תגדיל את התמיכה התקציבית בקבוצה, ובמקביל תסייע במציאת ספונסר שיתמוך בקבוצה בעונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות