fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מכבי כרמיאל נשרה לליגה א'

מכבי כרמיאל הפסידה בבית להפועל נצרת עילית, ירדה לליגה א' ותפגוש בעונה הבאה לדרבי את מכבי נדב כרמיאל שבשבוע שעבר העפילה לליגה א'  
כדורסל
ייפגשו בעונה הבאה בליגה א'. המנהל המקצועי של מכבי כרמיאל דוד לוי עם היו"ר-שחקן של מכבי נדב כרמיאל, אליפז באלוה

(ליגה ארצית) מכבי כרמיאל – הפועל נצרת עילית, 84:63

מכבי כרמיאל הפסידה במשחק הכי חשוב שלה העונה כשנכנעה בביתה להפועל נצרת עילית, בעימות ישיר נגד הירידה.

הפעם, בניגוד למה שקרה בעונה שחלפה כשמכבי כרמיאל נשארה בליגה הארצית בזכות התפרקותן של קבוצות אחרות, הסיטואציה הפעם כבר לא יכולה לחזור על עצמה שכן על פי התקנון, קבוצה שנשארה בליגה על בסיס מקום פנוי, לא תוכל ליהנות ממצב דומה בעונה שלאחר מכן.

כך, אחרי שתי עונות בליגה ארצית, מכבי כרמיאל תשחק בעונה הבאה בליגה א'.

כרמיאל הגיעה למשחק עם סגל חסר ועם 2 שחקנים מחליפים בלבד על הספסל. האורחים מנצרת עילית פתחו ביתרון (4:8, דקה 3) אך כרמיאל הפכה את התוצאה, 8:10 (דקה 6). כרמיאל לא השכילה לשמור על יתרונה וסיימה את הרבע הראשון בפיגור, 17:16. כרמיאל פתחה נהדר את הרבע השני ועלתה ליתרון 21:27 (דקה 14), אבל בהמשך איבדה קצת את הראש, הרבתה להחטיא ונצרת עילית איזנה ל-27:27 (דקה 16). נדנדת הסלים והיתרון המשיך לנוע מקבוצה לקבוצה ובדקה ה-18 שוב עלתה כרמיאל ליתרון, 27:30. עד לסיום המחצית היא שוב איבדה אותו וירדה להפסקה בפיגור, 40:34. נצרת עילית פתחה גם את המחצית השנייה במומנטום חיובי ועד מהרה רשמה יתרון דו ספרתי, 36:46. כרמיאל התקשתה לחזור וככל שנקפו הדקות היתרון של האורחים רק הלך וצמח והרבע השלישי נגמר גם הוא בפיגור מקומי, 63:42. ברבע הרביעי הניפה כרמיאל דגל לבן ורק ייחלה לסיום הערב שאולי התחיל באופטימיות זהירה, אבל נגמר במפח נפש גדול

לכרמיאל קלעו: דן אביב – 16 נק', קלי אוונס וגל ברוך – 15 נק' כ"א, תום ספיר – 9 נק', עומרי אלטיט 8 נק'.

המנהל המקצועי דוד לוי: "לא נעים לרדת ליגה, אבל מצד שני אפשר לומר שהכתובת היתה על הקיר, כי מאוד קשה להחזיק קבוצה בליגה הארצית עם תקציב הכי נמוך בליגה. היו לנו גם בעיות מקצועיות במהלך העונה שניסינו לפתור אותן ולמרות שעשינו את המקסימום, לצערי לא הצלחנו. אנחנו עוסקים בספורט ויש גם רגעים כאלה. הרוח שלנו לא תישבר, נסיים את העונה ונתחיל לתכנן את העונה הבאה".

במחזור הקרוב תצא מכבי כרמיאל למשחק חוץ נגד השנייה בטבלה, הפועל מגדל העמק (יום ראשון, 14.4).

 

(ליגה ב') הפועל סכנין – עצמה כרמיאל, 80:89

במשחק יחיד שהתקיים במחזור האחרון הפסידה עצמה כרמיאל בחוץ להפועל סכנין. התוצאה משקרת, שכן עצמה כרמיאל, שהובילה לאורך כל המשחק, נקלעה לאירוע ביזארי שהתרחש לקראת סיום המשחק. דקה לסיום, כשלוח התוצאות מראה על יתרון לכרמיאל, 80:82, הודיעה המזכירות כי חלה טעות ברישום וכי היתרון הוא של הקבוצה המקומית. שחקני כרמיאל מחו על השינוי, אך כל הוויכוחים מול צוות השופטים ואנשי המזכירות לא הועילו והתוצאה שונתה והתהפכה לרעת כרמיאל.

בכלל, מתחילת המשחק היו לאנשי עצמה תלונות כלפי השופטים ולקראת סוף המחצית הראשונה זה התבטא בהרחקתו של המאמן יואב הרשקוביץ'. כשנותרו 40 שניות לסיום, עצמה עלתה ליתרון, 80:82. מסיבה לא ברורה, אנשי המזכירות שינו את התוצאה והציגו על הלוח את התוצאה, 79:80 לכרמיאל. בעקבות פנייתם של אנשי עצמה, השופטים בדקו את טופס המשחק ושם בכלל היה רשום שסכנין היא זו שמובילה, 80:82. באופן תמוה, החליטו השופטים לאשר את התוצאה לטובת הקבוצה המקומית.

שחקני עצמה החליטו שבמצב כזה אין למשחק ערך ספורטיבי ונקטו באקט מחאתי כשפשוט נעמדו על המגרש בזמן שנותר ואפשרו לשחקני סכנין לקלוע באין מפריע.

מאמן עצמה כרמיאל, יואב הרשקוביץ': "כשהבנו שמשהו לא כשר החלטנו פשוט לעמוד על המגרש עד לסיום. לא רצינו לפוצץ את המשחק או לרדת מהפרקט כדי לא לספוג קנס כספי. חבל שדברים כאלה קורים".

ביום רביעי האחרון אירחה עצמה כרמיאל את הפועל טמרה (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון). משחקי השבוע הבא (יום רביעי, 17.4): מכבי נדב כרמיאל – הפועל משגב (שעה 20:00, אולם בית הספר הורביץ), הישגי כרמיאל – הפועל ראש פינה (שעה 19:00, אולם בית הספר האירוסים), הפועל אבו סנאן – עצמה כרמיאל.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות