fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיילים מכרמיאל ומשגב יקבלו שירות במרפאה בעיר

חיילים מכרמיאל ומשגב לא יאלצו לנסוע עד נהריה כאשר יהיו חולים ויקבלו את שירות ביקורופא בעיר. בזכות חברי סניף הליכוד בכרמיאל ופנייתם לשר הביטחון הושג ההסדר
חיילי צה"ל
חיילי צה"ל (צילום: דו"צ)
חיילי צה"ל
חיילי צה"ל (צילום: דו"צ)

חיילים מכרמיאל ומשגב לא יאלצו לנסוע עד נהריה כאשר יהיו חולים . את שירות ביקורופא יקבלו מעתה בעיר. ביקורופא היא החברה הזכיינית של צה"ל, למתן שירותי רפואה דחופה לחיילים בעת חופשותיהם. עד כה ניתנו שירותים אלו לחיילים הגרים בכרמיאל ומשגב בסניף ביקורופא בנהריה בלבד, למרות ששנים פועל סניף של החברה בכרמיאל. לצבא ורק לצבא תשובות לאבסורד הנוראי שגרם לתורים אינסופיים בסניף הנהרייני, גרם לעוגמת נפש וכיתות רגליים של חיילים חולים מכרמיאל לעיתים ללא מכונית בבית ההורים בסופי שבוע שתוכל להסיעם, כך שהיו תלויים בחסדיהם של שכנים וחברים.

לפני מספר ימים פנו חברי סניף הליכוד בכרמיאל עו"ד קורן נוימרק ואבי דמתי לשר הביטחון, ויידעו אותו על אבסורד המתקיים בחסות צה"ל. השניים ביקשו בשמם של תושבי העיר כרמיאל, חייליה בסדיר במילואים ובני משפחותיהם להסדיר את רפואת חירום לחיילים במסגרת "ביקור רופא" בכרמיאל. בעקבות פנייתם הנחה שר הביטחון להסדיר קבלת חיילים מכרמיאל ומשגב בסניף החברה בעיר. ההסדר ייכנס לתוקף כבר בתאריך 22 לחודש.

עו"ד נוימרק: "עד היום, חיילים המתגוררים בכרמיאל והסביבה אשר אינם בקו הבריאות נדרשו לנסוע לנהריה לצורך קבלת טיפול רפואי במסגרת "ביקור רופא", המדובר בקושי ללא כל צורך והכרח לחיילים היות ובכרמיאל קיים סניף של "ביקור רופא", כיום דבר זה השתנה ובזכותו של שר הביטחון ופנייתנו אליו שהציפה את הבעיה, הנחה השר למצוא פתרון מהיר."

אבי דמתי: " כידוע בלילה אין תחבורה ציבורית ומאידך חל על החייל איסור בנסיעה בטרמפים דבר שיצר מעין "רפואה לעשירים" ויוצר פער בין אלו היכולים לנסוע או להיות מוסעים לבין אלו אשר אין ביכולתם לעשות כן, היות והצבא הוא של כולם ראוי כי לכולם יתאפשר לקבל טיפול רפואי מתאים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות