fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרת למגרש: קבוצת הכדורגל של הפועל כרמיאל הוקמה מחדש

ארבע שנים אחרי שקבוצת הכדורגל המקומית פורקה, החליט ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, על חידוש פעילות קבוצת הבוגרים. במסיבת עיתונאים הוצגו האנשים שיובילו את הקבוצה החדשה ופורט החזון לעתיד
השושבינים. ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר-מן, עם ראשי ענף הכדורגל בעיר צילום: גיל דובריש
השושבינים. ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר-מן, עם ראשי ענף הכדורגל בעיר צילום: גיל דובריש

קבוצת הכדורגל הפועל עירוני כרמיאל חוזרת לפעילות. במסיבת עיתונאים שקיים ראש העירייה משה קונינסקי, כשלצדו יושבים מחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר-מן, מנהל מחלקת הספורט העירוני סנדו בדנג'ו, ונציגי עמותות אופק כרמיאל ופרחי כרמיאל, הוא הציג את תוכנית הרפורמה החדשה בתחום הספורט, תוך התמקדות בעיקר בכדורגל, שנחשב לענף הספורט המוביל בעיר מבחינת כמות הספורטאים הפעילים.

"אני שמח, גאה ונרגש להודיע על הקמתה מחדש של קבוצת בוגרים בכדורגל שתייצג את העיר כרמיאל ותחזיר עטרה ליושנה", פתח קונינסקי בדבריו, "עד היום, נעשתה פעילות נפלאה בענף הכדורגל בעיר, אבל לא מחוברת ולא מגובשת. כעת, יש איחוד כוחות ושיתוף פעולה בין העירייה, אופק כרמיאל ופרחי כרמיאל, ויחד אנחנו יוצאים לדרך חדשה, היסטורית. אחרי מספר חודשים של דיונים, ישיבות ודיאלוג פורה, החלטנו לשלב ידיים לטובת ילדי העיר ולתת להם מעטפת נרחבת של קבוצות בכל רמות הגילאים. העקרונות שהנחו אותנו היו הקמת תוכנית ארוכת טווח עם חזון ושאיפות להעמיד את ענף הכדורגל בחזית, להקים ועדת מקצועית משותפת שתוביל את הקבוצות להישגים, לגבש תוכנית לקידום וטיפוח שחקנים צעירים, לקיים מפגשי הפרייה, השתלמויות והרצאות מקצועיות, וליצור מועדון עם גאוות יחידה שכל העיר תהיה גאה בה".

מחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר-מן הוסיפה ואמרה: "זוהי יריית הפתיחה בתחום ההישגי והמטרה היא לשים את כרמיאל על המפה בתחום הספורט".

הקבוצה החדשה תזכה לתמיכה תקציבית עירונית בסך 192 אלף שקלים, כולל מחלקת הנוער, כשבמקביל העירייה תסייע להנהלת הקבוצה, בגיוס כספים ממקורות נוספים כמו ספונסרים, במטרה להגדיל את התקציב.

עומרי דרור (28) מונה ליו"ר הקבוצה, ואושרי לוי (46) יהיה המנהל המקצועי וגם ישמש כשוער בקבוצה.

המטרה, כפי שהצהיר ראש העירייה קונינסקי, היא להגיע ב-4 שנים לליגה הלאומית.

מי שדווקא צינן מעט את ההתלהבות היה היו"ר הטרי עומרי דרור, שדיבר יותר בזהירות ואמר כי הדרך ולאו דווקא ההישגיות, לא פחות חשובה.

דרור: "אני מודה לראש העירייה על האמון ועל התמיכה והמטרה העיקרית היא באמת ליצור חיבור בין הקבוצה לתושבי העיר. אני אומנם צעיר אבל יש בי להט והקפתי את עצמי באנשים הנכונים שמביאים איתם ניסיון ניהולי רב שנים".

ראש העירייה קונינסקי הוסיף ואמר כי הוא מאמין בדרור לעמוד בראש הקבוצה והדגיש כי מדובר בבחור עם יכולות ניהול, כישרוני ושיזכה כמובן גם לרוח גבית מהעירייה.

המנהל המקצועי החדש אושרי לוי: "כמי שהגיע ללא מעט הישגים בקריירה, אני חייב להעיד שזה אחד הרגעים המרגשים בחיי. אני שמח להוביל את קבוצת הבוגרים של הפועל עירוני כרמיאל ולהיות חלק מההיסטוריה המתהווה. השאיפה של כולנו היא להצעיד את הפועל עירוני כרמיאל להישגים ושתושבי העיר יהיו גאים בקבוצה המקומית. יש פה אופק וחזון לעתיד והגיבוי והתמיכה מצד ראש העירייה היא דבר חשוב מאוד. המטרה היא להחזיר את הכדורגלנים המקומיים המוכשרים הביתה והחלום שלי הוא לראות את האצטדיון מלא. עוד מצפים לנו מכשולים וקשיים אבל אני מבטיח להקדיש את כל כולי למען הקבוצה ואעשה את הכל כדי לעמוד באתגר ולהצליח במשימה".

בימים אלה כבר החל לוי בסדרת פגישות ושיחות עם מועמדים לאימון הקבוצה וכן עם שחקנים, כשהדגש הוא לנסות לגבש סגל שחקנים בעל זהות מקומית.

קונינסקי גם הבטיח לשדרג ושלפר את מתקני האימון בעיר.

יו"ר מחלקת הנוער אופק כרמיאל דביר איפרגן: "אני מברך על המהלך שמדגיש את הרוח החדשה שנושבת בעיר בתחום התמיכה בספורט, מאז בחירתו של משה קונינסקי לראשות העיר. המרוויחים העיקריים מהמהלך הזה הם תושבי וילדי העיר".

בימים האחרונים הופצו ברשתות החברתיות מספר הצעות לסמל הקבוצה, ומי שייבחרו בה הם התושבים עצמם, שהתבקשו להצביע על הסמל המועדף בעיניהם.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות