fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת צמח המרמן לא מחכה ליאיר לפיד

רוכשי הדירות בפרויקט כרמיאלה במכוש יזכו לסל הטבות הכולל יועץ משכנתאות אישי והנחה במחירי הדירות
פרויקט כרמיאלה במכוש
פרויקט כרמיאלה במכוש (הדמיה: צמח המרמן)
פרויקט כרמיאלה במכוש
פרויקט כרמיאלה במכוש (הדמיה: צמח המרמן)

חברת צמח המרמן יוצאת בקמפיין רחב היקף לפרויקטים של החברה, שייכללו בהטבת המע"מ שבינתיים אישורה נדחה. במסגרת הקמפיין, החברה מעניקה סל הטבות לרוכשי הדירות. כך למשל בפרויקט כרמיאלה במכוש המוקם בשכונת מכוש בכרמיאל, רוכשי הדירות יקבלו ליווי אישי של יועץ משכנתאות בלתי תלוי והנחה במחירי הדירות בפרויקט. דירת ארבעה חדרים בפרויקט עולה החל מ-1.2 מיליון שקל.

מצמח המרמן נמסר, כי החברה יצרה סל פתרונות לכל הבעיות הנפוצות של רוכשי הדירות. הן של משפרי הדיור והן של הזוגות הצעירים. סמנכ"ל השיווק והייזום בחברה, רן בן אברהם: "חוקי המשחק הולכים להשתנות אחרי החגים. בשל ההמתנה הארוכה, הביקושים הולכים להיות גבוהים בין אם חוק המע"מ יעבור ובין אם לא.

כרגע בשטח משפרי הדיור ורוכשי הדירות שלא זכאים להטבת המע"מ מבינים שאם וכאשר החוק יאושר הם הולכים להתחרות בזכאים על מלאי דירות מצומצם. הם מתחילים להבין שאין להם על פי הנראה סיכוי להתחרות בהם ולכן הם מזדרזים ומגיעים למשרדי המכירות כדי לרכוש דירות. מצד שני הזכאים מגיעים כדי לעשות שיעורי בית וחלקם כבר רוכשים דירות מכיוון שהם לא מאמינים שהחוק יעבור או לא מעוניינים לרכוש דירה בלחץ שייווצר אחרי שהטבת מע"מ אפס תאושר. לכן החלטנו לצאת בשורה של הטבות ופתרונות לכל אחד מפלחי השוק".

בשנים האחרונות מחירי הדירות בכרמיאל עולים בהתמדה בשל העלייה בביקושים לצד המחסור בהיצע ועליית מחירי הקרקעות. על פי נתוני משרד השיכון, שפורסמו בסוף יולי, ברבעון הראשון של 2014 מחירי הדירות בכרמיאל עלו בכ-20 אחוזים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כרמיאל ממוקמת במקום השלישי ברשימת היישובים בהם הייתה העלייה החדה ביותר במחירי הדירות. במקום הראשון ממוקמת טבריה ובמקום השני חיפה.

פרויקט כרמיאלה במכוש ניצב בסמוך לשכונת מכוש היוקרתית וכולל 80 יחידות דיור בתשעה בניינים בני שש קומות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות