fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשעה טובה: אחרי שש שנים ועדת הביקורת התכנסה

יו"ר הוועדה משה קונינסקי יבקש בישיבת מועצת העיר להגדיל את משרת מבקר העירייה למשרה מלאה
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי
שיפור ביצועים. קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

ביום רביעי שעבר התכנסה לראשונה זה שש שנים הוועדה לביקורת של מועצת העיר, בראשותו של משה קונינסקי, יו"ר האופוזיציה. בישיבה השתתפו חבר מועצת איתן וידר, מנכ"ל העירייה מנחם טפר ומבקר העירייה יוסי אבן צור. קונינסקי אמר בפתח הישיבה כי כינוסה של הוועדה אחרי שנים ארוכות הוא רגע מכונן וכי הוא מאמין שלוועדה תפקיד חשוב ככלי ניהולי למנגנוני העירייה ולגופי הסמך שלה. הוא גם הדגיש כי הוועדה והמידע שיוצג בה לא ישמש ככלי לניגוח פוליטי אלא ככלי ניהולי לשיפור תפקוד העירייה, לתיקון ליקויים ולשיפור ביצועים. בישיבה הוצגו הביקורות לשנים 2008-2009, נסקרו כ-12 נושאים, אגפים ומחלקות בעירייה וגופי סמך עירוניים.

קונינסקי: "הודעתי כי בישיבת המועצה, בה אגיש את הדוח, אבקש מראש העירייה עדי אלדר, להגדיל את משרתו של המבקר, שכן ניכר שהזמן העומד לרשותו בהיותו מועסק בחצי משרה, ללא עזרה אינו מספיק. בדקתי בהשוואה לרשויות אחרות בגודל בינוני כמו כרמיאל ובכולן מצאתי כי משרתו של המבקר היא משרה מלאה וברוב המקרים גם זוכה המבקר לעזרה בעבודות מזכירות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות