fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בכרמיאל יוקם פרויקט דיור מוגן הגדול ביותר בצפון הארץ

הפרויקט יוקם בהשקעה של 400 מיליון שקל, יכלול 300 יחידות דיור, שלצידם 72 מיטות סיעודיות ומחלקה נפרדת לתשושי נפש
בקרוב בכרמיאל. פרויקט דיור מוגן הגדול בצפון (הדמיה: יח"צ)
בקרוב בכרמיאל. פרויקט דיור מוגן הגדול בצפון (הדמיה: יח"צ)

פרויקט דיור מוגן הגדול ביותר בצפון יוקם  לאחר שועדת העררים של המועצה הארצית לתכנון ולבניה החליטה לאשר את התוכנית. הפרויקט יכלול 300 יחידות דיור, שלצידם 72 מיטות סיעודיות ומחלקה נפרדת לתשושי נפש ויספק פתרון מגורים לתושבים מבוגרים מכרמיאל וסביבתה שכיום נאלצים להתרחק מאזור מגוריהם ובני משפחתם וחבריהם.

הפרויקט יוקם בסמוך לתחנת הרכבת בכניסה הצפונית לכרמיאל על גבעה שצופה לבקעת בית הכרם ולהרי הגליל, קרוב למרקם העירוני המוכר לדיירים ונגיש בקלות למבקרים ברכב ובתחבורה ציבורית. הפרויקט תוכנן עבור החברה היזמית גרופ 1818 על ידי האדריכל גבי גרזון מא.ב מתכננים ויכלול בניה מדורגת על המדרון ומגדל מגורים. על אף גודלו של המתחם, שישתרע על 50 אלף מ"ר בנוי, הוא ישתלב בסביבה הטבעית תוך הסתרת השטחים הלוגיסטיים בתוך הגבעה וגינון על הגגות.

בקרוב בכרמיאל. פרויקט דיור מוגן הגדול בצפון (הדמיה: יח"צ)
בקרוב בכרמיאל. פרויקט דיור מוגן הגדול בצפון (הדמיה: יח"צ)

לדברי האדריכל גבי גרזון, הפרויקט ישתלב כחלק מהמרקם העירוני של כרמיאל, ללא סממני מוסד סגור או בריאותי. הוא תוכנן ויוקם בהתאם לחזון של ראש העיר, עדי אלדר, לתת מענה לצרכים של גימלאי העיר כיום ובעתיד במסגרת העירונית. יחידות הדיור יכללו מרפסות גדולות או גישה לשטח חוץ גנני צמוד.

כחלק מהפרויקט יוקמו מרכז בריאות, נופש וספורט, בריכת שחיה מחוממת ואודיטוריום גדול ולצידם מרכול, בית קפה ובית מרקחת. הפרויקט יחולק למתחמים נפרדים לדיירים עצמאיים, דיירים נתמכים ודיירים הזקוקים לסיעוד, כשכל אוכלוסיה תתגורר בצורה נפרדת תוך מתן מענה לצרכיה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות