fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בכירי העירייה פצחו בריקודי עם

חיים מילשטיין וקובי אפללו
חיים מילשטיין וקובי אפללו (צילום: אלכס הובר)

ההרקדה השבועית בהיכל רבין כרמיאל, נפתחה ביום שלישי השבוע, בניצוחו של המרקיד הוותיק חיים מילשטיין. על הרחבה הגדולה פיזזו כ-400 רוקדים, מכל אזור הצפון כשהם מלאי מרץ.

בשעה 21:30 הגיעה ראש העירייה עדי אלדר, שנהנה מאוד מהאווירה, מהמוזיקה  ומרבים שבאו לברכו, לשוחח ולעדכן. נצפו: שלמה ממן המנהל האומנותי של פסטיבל כרמיאל, אהרן סולומון המנכ"ל, לביאה שלו הדוברת, שלום כרמי הרל"ש, אלכס פלד לשעבר סגן ראש העיר. אגב, כל הנוכחים זוכרים חסד נעורים להרקדות של מילשטיין.

סגנית ראש העירייה שולה כהן, פיזזה רוב הערב. בשלב מסוים מילשטיין נעתר לבקשתו של אלדר וניגן את ריקוד 'המזורקה' ופצח בריקוד עם אני מרקוביץ, רקדנית וותיקה.

כשהסתיים סבב הזוגות הגיע הזמיר ממעלות, קובי אפללו. אפללו מצדו ללא שום מניירות של זמר גדול התמזג עם כולם, הצטלם עם כל מי שביקש  ונתן הופעה מרגשת. כשהמדור שאל את אפללו אם הוא קורא את עיתון צפון-1, התשובה הייתה "בוודאי, כל יום שישי אני קורא את העיתון בבית הוריי במעלות, איזה שאלה".

חיים מילשטיין וקובי אפללו
חיים מילשטיין וקובי אפללו (צילום: אלכס הובר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות