fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אביאל חיים בקמן יטוס בקרוב לארה"ב לצורך השתלת מח עצם

הילד אביאל מכרמיאל שזקוק להשתלת מח עצם, זקוק לתרומות על מנת לממן את ההשתלה בארה"ב בעלות של מליון דולר. בשבוע הבא יטוס עם אימו
אביאל חיים בקמן (צילום: פרטי)
אביאל חיים בקמן (צילום: פרטי)

אביאל בקמן מכרמיאל, חולה במחלה נדירה בשם פנקוני A, אשר הטיפול בה הוא השתלת מח עצם. בחודש בדצמבר 2011 עלה סיפורו של אביאל לכותרות לאחר שדף תרומות בפייסבוק נמחק ללא יכולת לשחזרו. מאז התפרצה המחלה, מטופל אביאל בכדורים עד שיימצא לו תורם מתאים. המחלה עלולה בכל יום להפוך לסרטן הדם, ולכן חשוב למצוא לו תורם לפני שהמחלה תחמיר.

במשך השנים ידעו בני המשפחה אכזבות רבות, אך לא הרימו ידיים. בין השאר, לאחר תהליך ארוך וקשה, שכלל הפריות ולבסוף הריון טבעי ולידה, נולד לבני הזוג בקמן בן, שמעון. התקווה הייתה שיוכל לתרום מח עצם לאחיו. התקווה התפוגגה כאשר התברר שהאח הקטן אינו מתאים.

במהלך ניסיונות ההפריה גילתה האם נירית כי חלתה בסרטן צוואר הרחם. המחלה התגלתה במקרה, כאשר עברה בדיקה במסגרת ההכנות להפריה. "אלה השנתיים הארורות בחיים שלי", סיפרה, "בתוך חודש נכנסתי לניתוח, ונותחתי ביום ההולדת של אביאלי, כשמלאו לו חמש".

האם מסבירה, כי אביאל מתקיים בזכות שימוש בכדורים יקרים המהווים טיפול-גישור עד למציאת התורם, אך, לא ניתן להשתמש בכדורים אלה לאורך זמן.

אתמול (שלישי) עדכנה נירית: "נכון לבדיקת מח העצם האחרונה של אביאלי, מח העצם הפך אפלסטי, משמע חדל לתפקד לחלוטין, הרופא שלו במנהטן הורה להפסיק לו את התרופות ולהגיע כדי לעבור השתלה. אנו עתידים לטוס לשם בעוד שבוע וחצי, שהייה של לפחות חצי שנה. עלות ההשתלה היא מיליון דולר , כאשר קופת חולים כללית מממנת  525 אלף דולר, התקרה הגבוהה ביותר להשתלות בחו"ל. כל שנותר לנו הוא לגייס עוד 450 אלף דולר".

כעת זקוקה המשפחה לכל תרומה אפשרית. ניתן לתרום באמצע חיוג למספר 3949* או דרך מספר חשבון בנק 2881868, בנק הדואר על שם יד עזרא ושולמית.

אביאל חיים בקמן (צילום: משפחתי)
אביאל חיים בקמן (צילום: משפחתי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות