fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאים לבלות: אירועי תרבות ופנאי בראש השנה בגליל

אביב גפן בעכו, טיול ראשית הסתיו לפריחת החצבים בתל יודפת, להקת "זקני צפת" המיתולוגית בכברי ומחווה לשיריו של מאיר בנאי בשבי ציון
אביב גפן בעכו צילום: יח"צ

עכו

חמישי, 3 באוקטובר 21:30

מוזיקה: אביב גפן במופע אינטימי, עם ערן מיטלמן ועמרי אגמון.

המצודה, 2207*

ראשון, 29 בספטמבר, 10:00 – 12:00

פעילות לכל המשפחה: מופע של להקה מקומית, מתנפחים, פינת ליטוף, עמדת שזירת פרחים, סדנת יצירה, הכנת כרטיסי ברכה, עמדות משחק והפעלות, עמדת איפור, עמדת קליעת צמות ועוד.

גן הזיכרון, רחוב בן עמי (הכניסה חופשית)

שישי, 27 בספטמבר, 11:00

תערוכה והרמת כוסית: התהלכו במורדות סמטאות עכו ובואו אל גלרייתart 192  של נשים יוצרות גליליות. הפעם, נשות art 192 נרגשות לארח את עבודותיו של הקדר ישראל בנקיר ז"ל ואתם מוזמנים לפתיחת התערוכה ולהרמת כוסית לשנה החדשה. נרים כוסית של יין "יקב רימון" ונטבול תפוח עם דבש של מכוורת "עסל אל נור" מפקיעין.

במקום תתקיים גם מכירת יין מ"יקב רימון" וניתן יהיה לרכוש מגוון מתנות של האומניות לחג.

גלריה ART 192 , 054-4841511

מנוף

שישי, 27 בספטמבר, 22:30

מוזיקה:  מאיה בלזיצמן ומתן אפרת – שני יסודות

מאיה בלזיצמן, הצ’לנית המוערכת והזמרת ,ומתן אפרת, מתופף ופרקשניסט – זוג על הבמה ובחיים, אשר שיתפו פעולה וניגנו עם האומנים הגדולים בארץ, בהופעה המשלבת פופ, רוק, מוזיקת עולם וקלאסי ברפרטואר מעורב בעברית ובאנגלית.

אחרי שני אלבומים מוערכים וסיבוב הופעות עולמי שנמתח על פני חצי גלובוס.

פאב הפאבלה, משגב, pubella.eventer.co.il

מעלות-תרשיחא

שישי, 27 בספטמבר, 19:00

שבת, 28 בספטמבר, 21:00

רביעי, 2 באוקטובר 21:00

סרט: "אחרי החתונה", דרמה סוחפת, מרתקת ומפתיעה בכיכובן ג'וליאן מור  ומישל וויליאמס. איזבל הקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה שבהודו, והיא מסורה לילדים אותם ומלווה אותם כאילו היו הילדים שלה. כשמגיעה אליה הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית, היא מחליטה לנסוע לפגוש את התורמת המסתורית, תרזה, אשת עסקים יפה ועשירה שמזמינה אותה לחתונה של בתה שנערכת באותו השבוע.  איזבל עתידה לגלות כי בינה לבין תרזה קיים קשר שיוביל אותה למסע מפתיע אל עברה.

סינמה מעלות, 052-5224922

שישי, 27 בספטמבר, 21:00

שבת, 28 בספטמבר 19:00,

סרט:  "אדמונד דה ברז'ראק", אדמונד רוסטאן הוא מחזאי גאון שעד כה נחל רק כישלונות. ההזדמנות הגדולה מגיעה כשגדול השחקנים של התקופה מבקש לככב במחזהו החדש בתנאי שהבכורה תיערך בתוך שלושה שבועות הבעיה היא שאדמונד עדיין לא כתב מילה אחת. ואין לו מושג איזה סיפור הוא יספר.

סינמה מעלות, 052-5224922

הסרט "ימים נוראים" במעלות-תרשיחא צילום: יונייטד קינג

 

רביעי, 2 באוקטובר, 19:00

סרט:  "ימים נוראים", מותחן פסיכולוגי העוקב אחר האירועים שהובילו לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, מנקודת מבטו של הרוצח. הסרט חושף לראשונה את מסעו של הרוצח בשנה שקדמה לאסון, דרך הכוחות החזקים שפעלו עליו ועודדו אותו, הן במישור הפוליטי והדתי, והן במישור המשפחתי והאישי.

זהו דיוקן נפשי של מתנקש פוליטי שמבקש לרצוח את הדמוקרטיה, ודיוקנה של חברה שסועה. הסרט שזכה השבוע בפרס "אופיר" מועמד לייצג את ישראל בטקס האוסקר היוקרתי. (במסגרת יום הקולנוע הישראלי)

סינמה מעלות, 052-5224922

קיבוץ כברי

חמישי, 3 באוקטובר, 21:00

מוזיקה:  "זקני צפת" ההרכב המקורי מהאלבום הבלתי נשכח וסיבוב ההופעות ההיסטרי שליווה אותו. חברי הלהקה: מאור כהן, אביב פאפו, תום מוכיח ויובל קיינר חוזרים אל האלבום "זקני צפת 2" שיצא בשנות ה-90, הפך עד מהרה להצלחה מסחררת והנפיק שורה ארוכה של להיטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול הרוק הישראלי של שנות ה- 90: "השכן", “שישי שבת (יום הבוחר)”,  “רק אל תלכי” ועוד. כעת חוזרים החברים לאווירת סיקסטיז פסיכדלית והומוריסטית בערב בלתי נשכח.

אולם המופעים, 052-8011523

איגי וקסמן בשבי ציון צילום: אביב אברמוב

שבי ציון

שבת, 28 בספטמבר, 20:00

מוזיקה:  איגי וקסמן, "רק בשביל לקבל חיבוק" וקסמן חוזרת לשירי אלבום הבכורה שלה "אדום" שעם שיריו המפורסמים נמנו: "אין לי מה לומר לך", "תישא אותי לאישה" ו"אדום". וקסמן המשיכה להוציא אלבומים וסינגלים שכבשו את תחנות הרדיו, והיום, אחרי 12 שנה במהלכן התחתנה, הפכה לאמא (פעמיים) ולמדה פסיכולוגיה, היא חוזרת לעולם המוזיקה עם סינגל חדש והיא תמלא לכם את הערב בניחוחות נוסטלגיים ובהמון מוסיקה טובה.

פאב הפרה, 079-7023226

שני, 30 בספטמבר, 22:00

סטנד אפ: ארז בירנבוים הסטנדאפיסט היחיד שלא מתאים את עצמו לקהל. במופע גס, בוטה, בועט ואנרגטי, בלי חוקים ובלי צנזורה… ועם ניסיון של למעלה מעשור ואלפי הופעות במועדוני סטנדאפ, פאבים ובארים.

פאב הפרה, 079-7023226

רביעי, 2 באוקטובר 20:30

סטנד אפ: נחום דידי מציג את החיים בצורה צינית וקורעת מצחוק.  במסע מצחיק ואנקדוטות שנונות מהחיים, דידי מביא לכם נקודת מבט שונה ומשעשעת על החיים שלו. ועל החיים של כולנו .

פאב הפרה, 079-7023226

חמישי, 3 באוקטובר, 20:00

מוזיקה: "שמע קולי". מופע מחווה למאיר בנאי ז"ל. רגע לפני הימים הנוראים  להקת "פאזה" מגיעה לפאב הפרה, למופע מחווה למי שהיה אחד מגדולי זמרי הנשמה בישראל. חברי הלהקה יבצעו את שיריו של מאיר בנאי בהרכב רוק מלא, חלקם בעיבודים אותנטיים וחלקם אנרגטיים שמביאים את החותם שלהם כמוזיקאים.

פאב הפרה, 079-7023226

כליל

27 בספטמבר, 17:30 – 20:30

לקראת ראש השנה:  אילה ותמיה פותחות את הסטודיו בכליל עם מסיבת תה מתוקה וחגיגית. מכירה מיוחדת לחגים של בשמים, סבונים וקטורות 100 אחוז טבעיים, מעשה ידיה של אילה מוריאל. ציורים, כרטיסי ברכה ולוחות שנה של האומנית תמיה סנדר.

סטודיו אילה מוריאל, 050-4378866

טיול לפריחת החצבים ביודפת צילום: אורנה אילת באדיבות "ארץ כרמי זית"

יודפת

כל השבוע

טיול: מסלול פריחת החצבים באתר יודפת העתיקה. המסלול מתחיל ברחבת החניה שלמרגלותיו. זהו מסלול מעגלי, קל ונוח. אורכו כקילומטר ומשך הטיול בו כשעה-שעה וחצי. המסלול מתאים למשפחות. לאורכו ניתן לראות את פריחתם הנפלאה של אלפי החצבים, ליהנות מהנוף הגלילי של "ארץ כרמי זית" וליהנות מחוויית טיול מהנה.

בתחנת המידע יודפת במרכז "בואכה יודפת" תוכלו להנות מסרט קצר על יודפת העתיקה ולקבל יעוץ  על מקומות ששווה לבקר בהם ומסלולי טיולים מעניינים ויפים באזור.

תל יודפת, 04-9966263

קרית מוצקין

מוצ"ש, 28 בספטמבר, 21:30

סטנדאפ: שלומי קוריאט, יש אנשים שלא צריך להציג, שלומי הוא אחד מהם, אתם בטח מכירים אותו כאבי הטחול, אבל על הבמה הוא עושה שמח. במופע החדש הוא שנון, חושפני ומצחיק, מביא לבמה את האישיות שלו ובעצם של כולם.

היכל התיאטרון, 04-8806000

מכמנים

מגלים את סודות הדבש

שישי-שבת, 27 – 28 בספטמבר, 10:00 – 14:30

לקראת ראש השנה: אתם מוזמנים לגלות את סוד הדבש, תוצר של אהבה לטבע, לדבורים ולייצור הדבש.

במהלך הרדייה נאסף דבש מסוגים שונים, כל סוג לחבית משלו ונארז בנפרד ללא עיבוד וחימום. כל סוגי "דבש מכמנים" מקורם בטבע בלבד. בימי החג המכוורת ומכון הרדייה יהיו פתוחים לביקור. תוכלו לצפות בכוורת הזכוכית ולפגוש את הדבוראים. במקום תוצב עמדת טעימות ורכישת דבש ומתנות ישר מהחקלאי.

דבש מכמנים בראש, 052-2476768

אלון הגליל

פסטיבל "בוצרים ונהנים" – בואו להכין יין לשולחן החג

שישי – ראשון, 28 – 30 בספטמבר

פעילות בציר ייחודית הכוללת את תהליך הכנת התירוש- מהעינב ועד לבקבוק. תוכלו ליהנות מפעילות משותפת נהדרת בכרם בבציר ענבים ידני.

לאחר מכן תעברו אל צל עצי האקליפטוס שם תמשיכו בהכנת יין התירוש-

הפרדת הענבים מהאשכולות, מעיכת הענבים, סחיטת ענבים, סינון ומילוי התירוש לבקבוק אישי, פיקוק בפקק שעם ויצירת תווית אישית.

התהליך כולו מתבצע בעבודת ידיים ובעזרת מכונות המתאימות לילדים.

הפעילות תלווה בהדרכה צמודה ולאחריה יתקיים ביקור ביקב, בו תוכלו לצפות בסרט המתאר את תהליך הכנת היין אצלנו.

לסיום, הילדים מוזמנים למתחם משחקי העץ והג'ימבורי, והמבוגרים מוזמנים למרכז המבקרים של היקב, שם תוכלו לטעום ממגוון היינות וליהנות מגבינות עיזים משובחות וטעימות דבש מתוצרת המשק.

יקב יפתחאל, 052-4641849 (אדווה)

אתר הקייקים בכפר בלום צילום: גלעד שושן

כפר בלום

כל השבוע, 10:00 – 16:00

בילוי משפחתי: אתם מוזמנים ליום בילוי משפחתי. המבקרים באתר בערב החג (יום ראשון, 29 בספטמבר), יזכו המבקרים לקבלת פנים מתוקה על פי מיטב המסורת – תפוח בדבש. לאחר מכן יצאו לשייט שנפתח בבית הלל. מימי החצבאני הקרירים וצמחיית הנחל ילוו את השייט, דרך מפגש הנחלים הגולשים לירדן. לקראת רגע השיא במפלון, ישרו חרטום, שבו על רצפת הסירה תהנו ותחייכו – מצלמים! עוד באתר, אומגה למים, קיר טיפוס המתנשא לגובה 12 מ' ופארק החבלים בין צמרות העצים, מתחם חץ וקשת, מתחם אתגרי לקטנטנים ושייט "קייקיד" לילדים מגיל שנתיים עד חמש בליווי הורה. בנוסף, קולנוע רב חושי בו מוקרן סרט שצולם במיוחד לקייקי כפר בלום, בנהר הווטורה בניו זילנד, הצפייה מגרה את כל החושים.

קייקיי כפר בלום, 04-6902616

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות