fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי הגליל המערבי, מצאתם אסבסט? דווחו

פרויקט פינוי האסבסט מתרחב: המשרד להגנת הסביבה מבקש מהציבור מידע על הימצאות אסבסט. עד כה נוקו 80 אתרים בהם נמצא אסבסט, וסולקה פסולת מזוהמת באסבסט בשטח של כ- 31 אלף קוב, בעלות 82 מיליון שקלים
פרויקט ניקוי אסבסט בגליל המערבי (צילום ארכיון)

הציבור המתגורר באזור הגליל המערבי מתבקש לדווח על מקומות החשודים כמכילים פסולת אסבסט תעשייתית בקרקע. עד עתה נוקו 80 אתרים בהם נמצא אסבסט, וסולקה פסולת מזוהמת באסבסט בשטח של כ- 31 אלף קוב, בעלות 82 מיליון שקלים. סילוק מפגע האסבסט מבוצע בשטחים ציבורים ופרטיים כאחד ונעשה במימון מלא מתקציב הפרויקט.

אסבסט¯דף מידע לתושבים

הפרויקט נועד למנוע את הסכנה שנשקפת לציבור משחרור סיבי אסבסט שמקורה בפסולת אסבסט של מפעל איתנית בנהריה, שפוזרה בשנות ה-60 וה-70 ברחבי הגליל המערבי. המשרד להגנת הסביבה מוביל מנהל ומפקח על הפרויקט. מתחילת הביצוע, באפריל 2011 ועד היום, נוקו למעלה מ – 80 אתרים באזור, בשטח של כ-31 אלף קוב, בעלות של 82 מיליון שקלים.

יודגש כי במסגרת מבצע זה מפונה פסולת אסבסט תעשייתית מהקרקע שמקורה במפעל איתנית. הפרויקט המדובר מתוכנן להתבצע במהלך ארבע השנים הבאות בעלות של כ-300 מיליון שקלים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות