fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: צריך מעקה או לא צריך?

תושבת היישוב טוענת שתחנת ההסעה ברחוב הרב מימון היא סכנה בטיחותית. במועצה המקומית חושבים ההיפך. ראש המועצה: "אם הגברת לא מוכנה לקבל את דעתם של אנשי המקצוע ברשות, זכותה להסיע את בנה בעצמה"
תחנת ההסעה ברחוב הרב מימון (צילום: תושבת שלומי)
תחנת ההסעה ברחוב הרב מימון (צילום: תושבת שלומי)

האם צריך מעקה בטיחות ליד תחנת ההסעה ברחוב הרב מימון בשלומי? תלוי את מי שואלים. תושבת שלומי, אם לילדים, ואם לשניים, ילד בגן חובה בגיל 5 וחצי ותלמיד בית ספר יסודי בן 7, טוענת שכן. לדבריה, המקום מהווה מפגע בטיחותי וסכנה של ממש. בעירייה בדיוק ההיפך. מי צודק?

גני הילדים אירוסים וסחלב ביישוב, אליהם מגיעים בכל יום כ-70 ילדים, נמצאים סמוך לתחנת ההסעה בחורב הרב מימון. לטענת האם, נמצאת התחנה סמוך לכביש סואן מאוד במשך כל שעות היום. לדבריה, היא ואם נוספת פנו לפני ארבעה חודשים לגומרים שונים במועצה, בהם מנהלת מחלקת החינוך, מחלקת הנדסה ומזכירת המועצה. לטענתה, התשובה שקיבלו היתה: "מהנדס המועצה אינו רואה צורך בהקמת מעקה בטיחות בתחנה זו". בנוסף, היא טוענת, כי נאמר לה שאין תקציב למעקה.

תחנת ההסעה ברחוב הרב מימון (צילום: תושבת שלומי)
תחנת ההסעה ברחוב הרב מימון (צילום: תושבת שלומי)

ראוי לציין, כי מועצת שלומי דואגת להסעה עבור ילדי הגנים הלוך וחזור בכל יום. מהמועצה נמסר, כי את הילדים העולים להסעות מלוות סייעת ומלווה נוספת, שדואגות לביטחונים. עוד נמסר, כי תחנת ההסעה משמשת את הילדים בעיקר בימי החורף להגנה מפני הגשמים.

ראש המועצה גבי נעמן מסר: "הגברת מעלה, לטענתה, בעיית בטיחות בכך שיש תחנת הסעה עבור ילדי גן ללא מעקה בטיחות. חשוב לי להבהיר, שתחנת ההיסעים משמשת למחסה לילדים בימי גשמים בלבד. ילדי הגבים מוסעים באוטובוס לשכונות הצפוניות ומלווים על ידי סייעת הגן ומלווה באוטובוס, כך שהם שמורים היטב על ידי הסייעת והמלווה. הברת אינה יודעת להעריך את המועצה, שמספקת הסעות חינם, למרות שאינה חייב להגיע ילדי גנים. במקרה הזה אין כל בעיית בטיחות, על פי בדיקה שביצע מהנדס המועצה. אם הגברת לא מוכנה לקבל את דעתם של אנשי המקצועי ברשות, זכותה להסיע את בנה בעצמה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות