fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוסע שתקף נהג מיניבוס ציבורי, אותר ויועמד לדין

המשטרה עצרה גבר שתקף נהג מיניבוס ציבורי וגרם לו לחבלות של ממש, אתמול הגישה נגדו המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים
מיניבוס נתיב אקספרס | באדיבות נתיב אקספרס

נוסע במיניבוס ציבורי שנסע מעכו לשפרעם, תקף את הנהג שנזקק לטיפול רפואי והובהל למרכז הרפואי רמב"ם.

במהלך נסיעה מעכו לשפרעם ב-15/2/21 בהגיעם לצומת כאבול, תקף אחד הנוסעים את נהג המיניבוס שבעקבות פגיעה קלה של רכב פרטי במיניבוס, עצר וירד להחליף פרטים עם נהג הרכב הפרטי.

הנוסע איבד את סבלנותו ירד מהמיניבוס ואמר לנהג:" למיניבוס אין כלום, יאללה תעלה על המיניבוס וניסע לכאבול", הנהג השיב לנוסע שהוא מסיים להחליף פרטים ונוסע, בשלב זה תקף החשוד את הנהג, תפס בחולצתו, היכה אותו מכות אגרוף לאוזנו ולאפו ונמלט מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה נזקק הנהג לטיפול רפואי והובהל אל המרכז הרפואי רמב"ם.

שוטרי משטרת טמרה הוזנקו למקום והחלו בסריקות נרחבות באזור ובתחקור עדים, בתוך זמן קצר הצליחו השוטרים להגיע לזהותו של החשוד ועצרו אותו.

המדובר בתושב כאבול, בשנות ה30 לחייו, שהועבר לחקירה במשטרת טמרה, שבמהלכה הצליחו החוקרים לאסוף נגדו ראיות בגין החשדות המיוחסות לו.

מעצרו הוארך מעת לעת ואתמול הוגש נגדו באמצעות חטיבת התביעות של המשטרה, כתב אישום חמור בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים.

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות