fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: בת 70 טבעה בחוף גלי גליל

האישה, כבת 70, נמשתה מן המים ללא הכרה על ידי מתרחצים. לאחר החייאה במקום על ידי מד"א, היא הועברה למרכז הרפואי לגליל במצב קשה והערב לאחר ניסיונות רבים לייצב אותה, נקבע מותה.
נפילה מגובה בזרזיר. צילום: דוברות מד"א
ניידת טיפול נמרץ | דוברות מד"א

אישה טבעה בחוף גלי גליל בנהריה ונמשתה מן המים על ידי המתרחצים מחוסרת הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד״א מדווחים על אישה כבת 70 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, שמבוצעות בה פעולות החייאה.

חוף גלי גליל | צילום: אושרי כהן

ממד"א נמסר, כי לאחר פעולות החייאה שכללו מתן תרופות, חזר הדופק, והאישה פונתה למרכז הרפואי לגליל באמצעות ניידת טיפול נמרץ, כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה.

פרמדיקים במד״א אדריאן אוקמפו וטמיר משעלי סיפרו: ״כשהגענו למקום אזרחים הובילו אותנו לאישה ששכבה על קו החוף לאחר שמשו אותה מהמים, כשהיא ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. לאחר שחזר הדופק העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים כשמצבה קשה".

עדכון 19:50: נמסר מהמרכז הרפואי לגליל כי לאחר שהגיעה במצב קשה מאוד, תוך כדי החייאה, ולאחר שנעשו ניסיונות רבים לייצב את מצבה, נקבע מותה של תושבת נהריה, בת 73, שטבעה בחוף הים בעיר מגוריה.
ההודעה על מותה התעכבה עד אשר אותרו בני משפחתה, שהגיעו למרכז הרפואי וביצעו את תהליך הזיהוי.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות