fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד החקלאות עצר לחקירה תושב הצפון שתועד מקיים יחסי מין עם כלב

בעקבות תלונה שהגיעה למשרד החקלאות ופיתוח הכפר, אודות סרטון וידאו שהופץ באינטרנט בצורה נרחבת בימים האחרונים, בו נצפה אדם מקיים יחסי מין עם כלב, יצאו מפקחי המשרד לבדוק את נסיבות המקרה בחשד להפרת חוק צער בעלי חיים.
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר התחקו אחר צלם הסרטון ופנו אליו בכדי לקבל פרטים על זהות המצולם ומקום מגוריו. עם קבלת המידע, יצאו צוותים של המשרד למקום. במקום התברר כי הכלב אינו שייך למצולם בסרטון, ומכאן אין צורך לקחתו ממנו. במקביל, אותר הבעלים של הכלב ומחקירת המקרה עולה כי בעלי הכלב הינם שכנים של המצולם, וכי האחרון פיתה ככל הנראה את הכלב לבוא עמו באמצעות בשר. הכלב נמצא עתה אצל בעליו, שהונחה לא לאפשר לו לשוטט ללא רצועה, כנדרש בחוק. המצולם תושב הצפון, בשנות ה- 50 לחייו, הודה בחקירתו המצולם במעשה.

ד"ר נירית צפורי-ברקי, סגנית הממונה על חוק צער בעלי חיים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר: "בסרטון שהופץ ברשת באופן ויראלי בימים האחרונים, נראה אדם בוגר מכריח כלב לקיים עמו יחסי מין. הכלב אמנם מכשכש בזנבו בתחילה, ככל הנראה בשל שקית המזון שחשב שיקבל, אך במהרה כשכוש הזנב התחלף לכשכוש קטן בין רגליו, דבר המעיד על פחד. נראה כי מדובר, לכאורה, במקרה של ניצול חסר ישע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות