fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל שופרסל: "אני לא רוצה להרוויח בפריפריה"

המועמד לראשות מועצת שלומי דודו דר שוחח השבוע עם מנכ"ל שופרסל על המחירים שגובה הרשת ביישוב. דר: "המנכ"ל התחייב לייצר בשלומי תחרות הוגנת ולהיות הסופר הזול ביותר בישוב"
סניף שופרסל בשלומי
נמאס מהמחירים. סניף שופרסל בשלומי (צילום: פרטי)

דודו דר, המועמד לראשות המועצה בשלומי מטעם הבית היהודי, שוחח השבוע עם מנכ"ל רשת שופרסל יצחק אברכהן בנושא המחירים הגבוהים שגובה סניף "יש" ביישוב. דר הוא זה שפתח לפני כשבועיים במאבק למען הורדת המחירים בסופרמרקט.

סניף שופרסל בשלומי
נמאס מהמחירים. סניף שופרסל בשלומי (צילום: פרטי)

לאחר השיחה עם אברכהן, מסר דר: "דבריו של האיש נעמו לי מאוד. שמחתי לשמוע אדם שמבין את מצוקת התושבים, כאחד שגדל בעצמו בפריפריה. הוא בהחלט בעל אוזן קשבת לבעיות שנוצרו במקום. בשיחתנו נגענו בכמה נקודות עיקריות כמו יוקר המחירים, מגוון המוצרים בסופר, איכותם, השירות ללקוח והעובדים. בסיומה של השיחה, סיכמנו, כי הרשת תערוך בדיקה מקיפה בנושא של רמת המחירים בסניף ביישוב אל מול רשתות מתחרות באזור וכן את מלאי המוצרים ואת טיב השירות, כאשר המנכ"ל בעצמו יחתום על המחירון הסופי.

דודו דר
"זו רק תחילת הדרך". דודו דר (צילום: עצמי)

"שמחתי לשמוע את המנכ"ל אומר: 'אני לא רוצה להרוויח בפריפריה, אני בא ממקומות דומים ומודע לקשיים של התושבים, אני נמצא בשלומי בשביל לתת שירות'. בנוסף התחייב המנכ"ל לייצר בשלומי תחרות הוגנת ולהיות הסופר הזול ביותר בישוב.

"אני קורא לכל התושבים לבוא ולחזק את הסופרים הקיימים בישוב. רק אם נחזק את העסקים הקיימים, נפרגן ונפרה אחד את השני, נצליח לפתח בשלומי צרכנות הוגנת. תושבים יקרים, זוהי רק תחילת הדרך, המחאה תימשך בכל הנושאים עד שנראה תוצאות ממשיות בפיתוח הישוב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות