fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחירי הקייטנות העירוניות בעכו יסובסדו ע"י העיריה, לעומת התייקרות בנהריה

הורי ילדי עכו הלומדים בגנים ובבתי הספר היסודיים, לא ישלמו כלל עבור הקייטנות וישלמו סכום נמוך עבור הצהרונים ואילו בנהריה ישולמו סכומים גבוהים
עיריית עכו צילום: דוברות עיריית עכו
עיריית עכו צילום: דוברות עיריית עכו

עיריית עכו פרסמה, שבכוונתה לסבסד בצורה משמעותית את מחירי הקייטנות העירוניות לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים בעיר בין התאריכים 21.7.21 – 1.7.21.

הורי ילדים שישהו בקייטנות בעכו עד השעה 13.00 לא יחוייבו בתשלום כלשהו ואילו הורי התלמידים שישהו בצהרון עד השעה 16.00 ישלמו 250 ש"ח בלבד. 

לעומת זאת, הורי ילדים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים בנהריה, שישהו בקייטנות עד השעה 13.00 ישלמו 300 ש"ח ואילו ילדים שישהו גם בצהרונים, ישלמו 980 ש"ח.

הורים רבים בנהריה הביעו תרעומת על מחירי הקייטנות העירוניות הגבוהים, עוד בטרם שעיריית עכו פרסמה על הסבסוד הגדול לתלמידי העיר ועם פרסום מחירי הקייטנות המסובסדים בעכו, התרעומת של ההורים הפכה לזעם.

שוחחנו עם מספר הורים בנהריה שזעמו על הפרשי המחירים ואלה דברי אחד מהם: "למרות תקופת הקורונה הקשה שעברה על כולנו, עיריית נהריה אינה מתחשבת, מעלה את המחירים ואילו בעכו מוזילים משמעותית".

הורה נוסף טען:"ראש העיריה חוזר וטוען שהוא שם דגש ומשקיע בחינוך ואז אנחנו מגיעים לקייטנות ומחוייבים בסכומים גדולים, בניגוד לערים שכנות המסבסדות משמעותית את הקייטנות".

 

פנינו לעיריית נהריה לקבלת תגובה שלא התקבלה עד עליית הידיעה, בהתקבל תגובה נעדכן.

 

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות