fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מושב עין יעקב: שלושה חיילים נפצעו ברצועת עזה

רב"ט יובל אלעד, בן 19 לוחם בחטיבת גבעתי בגדוד צבר שנפצע ביום שני בתוך רצועת עזה. הוא מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קל וסובל מרסיסים ברגליו. קומה מעליו מאושפז חברו הטוב, בן המושב אור אפרים. ואדיר נוח שנפצע קשה בפעולה הקרקעית מאושפז בבית החולים תל השומר
מקיפים באהבה. משפחת אלעד סביב מיטת הבן הפצוע, יובל צילום: עצמי
מקיפים באהבה. משפחת אלעד סביב מיטת הבן הפצוע, יובל צילום: עצמי

רב"ט יובל אלעד, בן 19 לוחם בחטיבת גבעתי בגדוד צבר שנפצע ביום שני בתוך רצועת עזה. הוא מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קל וסובל מרסיסים ברגליו. קומה מעליו מאושפז חברו הטוב, בן המושב אור אפרים. ואדיר נוח שנפצע קשה בפעולה הקרקעית מאושפז בבית החולים תל השומר.

אלעד התגייס לפני שנה לגבעתי, בן לזהבה ואבי. אימו מורה לספורט מוכרת בתיכון עמל בנהריה. במשפחה שישה אחים ואחיות כולם עברו שירות צבאי מלא. יובל הוא הבן השישי. אחיו: מתן שירת בדובדבן, הדר ביחידת חילוץ והצלה, תומר בחיל אוויר, מוריה ואביה מד"סיות. אמו זהבה מספרת: "תודה לאל זה נגמר בפציעה קלה. מתחילת המבצע יובל נמצא בעזה, הוא בקושי סיים מסלול. חייל צעיר ובלי ניסיון ואני נלחצתי מאד. יש לי שישה ילדים ויובל הוא הבן האחרון שלי שזה הכי -הכי. לא שמעתי מיובל במשך שבוע. ביום שלישי שעבר הוא התקשר להגיד שנכנס ללחימה ושאני לא אדאג וביום שני השבוע הוא התקשר ואמר שנפצע קל.

מקיפים באהבה. משפחת אלעד סביב מיטת הבן הפצוע, יובל צילום: עצמי
מקיפים באהבה. משפחת אלעד סביב מיטת הבן הפצוע, יובל צילום: עצמי

"מאז אני יושבת לידו בבית החולים סורוקה בבא שבע. אני כואבת את כאבם של כל שאר החיילים והמשפחות. זה השבוע הכי קשה בחיי, תחושה של חוסר אונים שא הרגשתי מעולם. הרגשתי שמשהו יקרה ותודה לאל שזה נגמר כך. אני מבינה כל כך את כל האמהות שדואגות".

זהבה מספרת כי מצב רוחו של אלעד מרומם והוא רוצה לשוב לחטיבה. "הם צעירים נמרצים ולא רואים בעיניים אבל אנחנו כאמהות צריכות לדאוג שקודם כל ירגישו טוב". לדבריה האהבה שהציבור מרעיף על החיילים והמשפחות פשוט מדהימה. "אהבה ענקית. הנשיא היוצא שמעון פרס היה כאן בבוקר. הנשיא הנכנס רובי ריבלין היה כאן לפני יומיים. גם הזמר אייל גולן. כל עם ישראל מביא עוגות, שמיכות, מצעים, כריות אוכל. אין על עם ישראל, להיות אמא יהודייה ישראלית בארץ ישראל".

ראש המועצה האזורית מעלה יוסף שמעון גואטה וראש המועצה הדתית ניסים רובין  ביקרו חיילים פצועים בבית החולים תל השומר. הוא חיזק את הפצועים ואת משפחותיהם ופגש את דביר נח ולצידו בני משפחתו. בשבוע שעבר ביקר את נוח השר לביטחון פנים אהרונוביץ׳ שהביע הערכתו על פועלם של הלוחמים בתוך עזה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות