fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר מות אביו שטבע בחוף הים בעכו, אותרה גופת ילד על שפת הים

משטרת ישראל וצוותי כיבוי אש ערכו הלילה סריקות אחר קטין בן 10 שנעדר בחוף ארגמן עכו. זאת לאחר שאביו, בן ה-46 טבע אתמול בערב ולאחר ניסיונות החייאה, נאלצו לקבוע את מותו. מוקדם יותר הבוקר (א') אותר הקטין בחוף הים ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום.
גופת קטין נמצאה בחוף הים בעכו | צילום: דוברות כיבוי אש

כוחות ההצלה ומשטרת ישראל מדווחים הבוקר, ראשון, על קטין, בן 10 שנמצא ללא רוח חיים בחוף הים בעכו, זאת לאחר שאביו בן ה-46 חולץ מהים אתמול בערב ללא הכרה ומותו נקבע לאחר ניסיונות החייאה.

ניידת מד״א במקום | צילום: דוברות מד״א
ניידת מד״א במקום | צילום: דוברות מד״א

אתמול בערב (שבת) כוחות מד"א דיווחו על טביעה של גבר בן 46, תושב נצרת, בחוף התמרים בעכו, זאת לאחר שעוברי אורח חילצו את הטובע. חובשים ופראמדיקים ביצעו פעולות החייאה מתמשכות אך נאלצו בסופן לקבוע את מותו.

משטרת ישראל קיבלה דיווח על בנו, בן ה-10 ששהה עם אביו בחוף הים ולא חזר, והחלה בחיפושים נרחבים למציאתו.

במהלך שעות הלילה ערכו כוחות משטרה רבים בהם שוטרי משטרת עכו, מתנדבים, ספינות השיטור הימי של מחוז חוף ומסוק משטרתי סריקות לאיתור הקטין.

הבוקר התחדשו החיפושים ואותרה גופה מול חופי עכו, במרחק של כ- 150 מ' מהחוף, ע"י לוחמי יחידת להבה כיבוי אש.

פראמדיק מד"א, טלאל פארס סיפר: "חברנו עם סירה שחילצה את הילד מהים לבי"ס לקציני הים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה מתחילת שנת 2021 טבעו למוות 11 ילדים (כולל המקרה הנוכחי). טביעה היא גורם התמותה השני בשכיחותו מתאונות ילדים.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "חשוב להבין שהים הוא מתעתע. יש בו זרמים, בורות ומערבולות בלתי נראות. אנחנו שבים ואומרים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה – לא נכנסים לים בלי שירותי הצלה פעילים".

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות