fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח: נקבע מותו של בסאם קבלאן אחיו של ראש מועצת בית ג'אן לשעבר (תיעוד)

כוחות מד"א ומשטרת ישראל הוזעקו הבוקר (שישי) לבית ג'אן לאחר דיווח על ירי במקום. נקבע מותו של בסאם קבלאן (40), שהוא אחיו של ראש מועצת בית ג'אן לשעבר ביאן קבלאן. הפצוע הנוסף כבן 50, נפצע מהירי באורח קשה ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.
רצח בבית גאן

בסאם קבלאן (40) נורה למוות הבוקר (שישי) בכפר בית ג'אן. על פי המשטרה האירוע נחקר כרצח. הנרצח הוא אחיו של ראש מועצת בית ג'אן לשעבר ביאן קבלאן. אחיו חוסיין קבלאן נרצח במאי 2016 בכניסה ליישוב ראמה.

הנרצח היה בעל עסק לחומרי בניין. מהירי נפגע גם עובד שלו שהיה עימו, כבן 50, שנפצע באורח קשה. העובד ככל הנראה לא היה יעד של היורים.

חשד לרצח בבית ג'אן | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ממד"א דווח כי בשעה 12:03 התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על שני פצועים מאירוע אלימות בבית ג'אן.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה קבעו במקום את מותו של בסאם קבלאן, שסבל מפציעה חודרת ודיווחו על גבר נוסף מחוסר הכרה – שפונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא מורדם ומונשם.

פרמדיק מד"א ערן פרידלנדר סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. ראינו את שני הנפגעים שהיו מחוסר הכרה וסבלו מפציעות חודרות. מיד ביצענו בדיקות רפואיות, פצוע אחד היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו, והפצוע השני שנפצע באורח קשה מאוד הורדם בשטח ופונה לבית החולים כשמצבו קריטי".

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי "הפצוע שהגיע, כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם (מוגדר כרגע פלוני-אלמוני) והוכנס לחדר ההלם לקבלת טיפול וצילומי הדמיה."

שוטרי משטרת ישראל וחוקרי הזירה החלו באסיפת ממצאים לחקירת נסיבות האירוע, כמו כן המשטרה פרסה מחסומים לאיתור חשודים, החקירה בראשיתה. הרקע לאירוע בבדיקה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות