fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המגזין 'גלובס' דירג את 'כללית' במקום השני מתוך 100 מותגים

המגזין הכלכלי גלובס מדרג מדי שנה את 100 המותגים המובילים בישראל על פי פרמטרים שונים שבוחנים את המותגים שהציבור הישראלי הכי מעריך והכי סומך עליהם. בדירוג לשנת 2021 כללית העפילה למקום ה-2 מבין כלל המותגים, בהם מותגים בינלאומיים מובילים ומותגים ישראליים.
מנהל כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן | צילום: ערן לביא
מנהל כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן | צילום: ערן לביא

מדד המותגים של גלובס נחשב מדד יוקרתי, המהווה שיקוף של דעות והעדפות הצרכן הישראלי ומלמד על מגמות רוחב.

הדירוג מבוסס על שקלול של הפרמטרים הבאים: סקר עמדות בקרב מדגם מייצג של כ-600 נשאלים, ניתוח החשיפה התקשורתית והיקף ההופעות במדיה הארצית, פעילות הפרסום של המותג בכל הערוצים ודירוג של מערכת גלובס בהתייחס ל-3 שאלות מרכזיות: השפעת המותג על הצרכנים, חדשנות ואחריות תאגידית.

כללית דורגה במקום ה-2 ועקפה מותגים בינלאומיים ומותגי בריאות והגיעה כמעט עד לראש המדד – זאת בחירה תקדימית מבחינת מגזר הבריאות.

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן סיכם: "אנו מתרגשים ומוקירים את הבחירה של הציבור הישראלי בכללית. זהו ביטוי חזק לאמון שהציבור רוחש לאיכות הטיפול הרפואי ולשירות שכללית מעניקה ל-4.7 מיליון לקוחות שבאו לידי ביטוי במלוא העוצמה במהלך מגפת הקורונה.

"הציבור מעריך את הטיפול שהענקנו לחולי קורונה, מעריך את הניהול וההובלה של מבצע החיסונים המוצלח וכל זאת לצד המשך השירות והטיפול ברפואת השגרה. כללית נמצאת באופן קבוע ברשימת החברות המובילות בישראל בכל דירוג או סקר שנעשים, אך אין ספק כי משבר הקורונה חידד את תפקידה של כללית ומעמדה בחברה הישראלית.

"הדירוג מלמד כי הציבור הישראלי מעריך ומוקיר את ההתגייסות של 47,000 עובדי כללית בבתי חולים ובמרפאות בשעות משבר בריאות וגם בשעות שגרה. זו עדות לאמון הלקוחות שמעריכים את המסירות והמהפך ש'כללית' מובילה בתחומי הטיפול הרפואי, השירות והחדשנות"

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות