fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד באיום על ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שוחרר ע"י בית המשפט

בית משפט השלום בקריות, שחרר את החשוד באיום על רונן מרלי ממעצר, למרות בקשת המשטרה להארכת מעצרו, בטענה שמהווה סיכון למרלי, שפוחד להתלונן נגדו
ראש עיריית נהריה, רונן מרלי | צילום: באדיבות עיריית נהריה
ראש עיריית נהריה רונן מרלי | צילום: באדיבות עיריית נהריה

ביום שישי האחרון(22.8) דווח על ל. תושב העיר, החשוד שאיים על ראש העיריה רונן מרלי בחוף סוקולוב שנעצר ע"י משטרת נהריה.

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שגורם שלישי(קצין מג"ב ששהה במקום) הודיע על המקרה, למרות שמרלי לא התלונן על האירוע.

מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שהתושב מאיים לטענת המשטרה על מרלי, בפעם הקודמת      ב- 25.6 הגיע התושב בסמוך לכניסה לביתו של מרלי וקרא לעברו קריאות מאיימות.

המקרה הקודם שהתיק בגינו נסגר במשטרה | צילום: מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

המשטרה הזניקה למקום מספר ניידות ועכבה את ל. לחקירה, שבסופה שוחרר ללא תנאים בטענה שאינו מסוכן ולא איים, כשהמקרה כלל לא דווח ע"י המשטרה לציבור ונחשף ע"י יואב מינץ ברדיו צפון, עיריית נהריה הגיבה למינץ:" האיש נפגש עם ראש העיר והמדובר במקרה רווחה קשה".

גם במקרה זה מרלי לא הזעיק את המשטרה ונטען שהמשטרה הגיעה לאחר שאחד השכנים הודיע על האירוע לתחנת נהריה.

יומיים לאחר המקרה פרסם ל. פוסט פרגון לראש העיריה ולמח' הרווחה שהבטיחו לסייע לו ולהלן הפוסט:

הפוסט המפרגן של ל. לאחר שנפגש עם מרלי | צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

המדובר במקרה רווחה קשה של אב שמערכת הרווחה לקחה ממנו את בנותיו, מבלי להיכנס לפרטי המקרה, ברור שקריעת ילדים מאב אוהב קשה כשאול.

ברצוננו להדגיש שלראש העיריה אין סמכות חוקית להיכנס לשיקולים של פקידת סעד העושה עבודתה על פי חוק ורק לה ולבתי המשפט הסמכויות לשנות ההחלטה ולהחזיר הבנות לאביהן.

קרוב לוודאי שלמרות הפגישה שנערכה בחודש יוני, ל. לא קיבל את מבוקשו, מה שהביאו כנראה לפנות לראש העיריה פעם נוספת ביום שישי האחרון.

למרות שהמשטרה שחררה את ל. לפני חודשיים בטענה שהאיש ביקש לשוחח עם ראש העיריה, לא איים, אינו מסוכן ואף סגרה את התיק, הפעם טענה המשטרה שהאיש מסוכן איים ותקף את ראש העיריה והביאה לראיה גם את המקרה קודם שבו טענה שאינו מסוכן ובקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים.

נציג המשטרה העלה טענה שראש עיריית נהריה רונן מרלי לא הגיש תלונה בגין המקרה, היות והוא פוחד וחושש לשלומו, למרות שבמקרה הקודם המשטרה טענה לחוסר מסוכנות וסגרה את התיק.

פרקליטו של ל. עו"ד משה אביטל טען בשם מרשו, שרק ביקש לשוחח עם ראש העיריה, לא איים עליו ולא תקף אותו.

עו"ד משה אביטל, סנגורו של החשוד באיום על מרלי | צילום מהפייסבוק של עו"ד אביטל

השופטת איילת השחר ביטון פרלה החליטה לשחרר את ל. בערבות עצמית של 2,000 ש"ח ואיסור להתקרב עד למרחק של 200 מ' מראש העיריה, מלשכתו ומביתו, עם זאת מותר לו להגיע למשרדי אגף הרווחה בקומה השניה בבניין העיריה.

עיריית נהריה וראש העיריה רונן מרלי, לא הגיבו על טענות המשטרה שמרלי פוחד ולכן לא הגיש תלונה ומכאן עולות השאלות: האם מרלי לא הגיש תלונה עקב נסיבותיו של ל. ורצונו להכיל את המקרה ולא לגרום לו נזק נוסף? או שלא הגיש תלונה היות ותושבי נהריה טוענים שהוא מרבה להגיש תלונות במשטרה נגד תושבים ללא ביסוס? או שמרלי שאינו מאובטח, מבקש בתאום עם המשטרה להפוך לאישיות מאובטחת ומכאן ההכרזה של משטרת נהריה שהוא פוחד.

היינו מצפים שעיריית נהריה ו/או אל"מ(במיל) רונן מרלי קצין בכיר בצה"ל, שראה קרוב לוודאי את המוות מול עיניו לא פעם במסגרת שרותו הצבאי, יגיבו על ההכרזה הקשה שהוא פוחד להגיש תלונה במשטרה בגין איום של תושב העיר.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות