fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה חשובה לתושבי שלומי: הקמת תחנת כיבוי אש אזורית במועצה

פתיחת תחנת כיבוי אש החדשה בשלומי תהווה שדרוג משמעותי נוסף ברמת המוכנות של המועצה להתמודדות עם אירועי חירום. ראש המועצה, גבי נעמן: "מדובר בבשורה חשובה לתושבי שלומי והאזור"
תחנת כיבוי אש חדשה בשלומי | צילום: המועצה המקומית שלומי

בשבוע שעבר נפגש גבי נעמן, ראש המועצה המקומית שלומי, עם נציגים בכירים ממערך הכבאות וההצלה סגן מפקד מחוז כב"ה ביחד עם מפקד תחנת זבולון גיל ברסנו. בפגישה סוכם כי בהמשך לעבודת מטה, אשר בוצעה על ידי המועצה, תקבל רשות הכיבוי שטח מהמועצה שהוקצה עבורה ותקים, בתוך זמן קצר, נקודה ביישוב אשר תכלול רכב וכבאים אשר ישהו בה 24/7.

פתיחת התחנה החדשה בשלומי תהווה שדרוג משמעותי נוסף ברמת המוכנות של שלומי להתמודדות עם אירועי חירום. בזמן הקרוב צפויים גם משטרת ישראל ומגן דוד אדום לבצע תהליך דומה, מה שיספק מענה כולל לכלל שירותי החירום ביישוב.

חשוב להזכיר כי בישוב פועלת יחידת מתנדבים משותפת עם ראש הנקרה אשר הוכשרה על ידי כב"ה וליחידה יש כבאית הנמצאת בישוב ומהווה כוח משמעותי למענה ראשוני בעת אירוע.

ראש המועצה, גבי נעמן: "מדובר בבשורה חשובה לתושבי שלומי והאזור, אנו נמשיך לפעול לחזק את הביטחון והבטיחות של תושבי שלומי והאזור. אני מודה לכל מי שנתן יד לקידום הקמת התחנה, אני מבקש להודות לשירותי הכבאות, אני כולי תקווה כי התחנה תעסוק באימונים בלבד"

תחנת כיבוי אש חדשה בשלומי | צילום: המועצה המקומית שלומי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות